Nieuwtjes

ik baal er gewoon altijd van, heb je net een auto, komt er al weer een nieuwe en is die net iets beter.
en dan voor de mensen die dat niet 1.2.3 kunnen kopen is dit zeer frustrerend

TT-01 rcdriver zei:
ik baal er gewoon altijd van, heb je net een auto, komt er al weer een nieuwe en is die net iets beter.

denk je nu echt dat je als clubrijder plots een finale hoger (of zelfs 1plek) gaat eindigen doordat je 'n nieuwer model hebt :?

Als ze daar nu al mee komen hebben ze er dus goed over na gedacht

Er is bijna geen een auto waar niets aan te verbeteren valt. Hoeveel R&D er ook aan vooraf gegaan is. Plus de cellen 3mm naar voren zal zeker niet voor alle banen beter zijn.

TT-01 rcdriver zei:

Dat weet je als je een wedstrijd gericht model koopt,
kies dan voor een TA05 met alle hopups en carbon.
Je weet dat dit model 3 a 4 jaar actueel blijft.

Ik heb zelf bewust niet voor een MSX gekozen,
anders loop je wee keer per jaar achter de feiten aan.

Verder heeft een ouder model altijd het voordeel dat er heel veel
bekend is over de beste setup,
en eventueel kleine verbeteringen.
Doe daar je voordeel mee !

Elk nadeel hep se voordeel.

Om nog 1x op dit probleem terug te komen met een mooi voorbeeld bij de 1:8 brandstof.

De Mugen MRX4-R bevatte achter nieuwe dempers (langer) wat meer grip gaf. Ik weet van 1 teamrijder die achter de oude MRX4 dempers gebruikt omdat de auto toch iets sneller reageerd.

Nogmaals, wat nieuw is hoeft niet beter voor jou te zijn.

Het gaat er niet om WAT je rijd, maar HOE je rijd.

Zolang je niet in de Top 10 Nk mee rijd heeft dat 3mm meer naar voren gezeik toch geen zin.

Dus laat je niet gek maken door al die verschillende TRF of T2 versie's.

( koop gewoon Corally :D )

Helemaal met sjors eens.

Verder komt corally in feb. met een nieuwe ESC uit, de mss4. En GM heeft een nieuwe brushless motor de evo 3.
Vic

Hier iets betere/grotere foto's van de Schumacher Mi3 proto.

mi31vp2.jpg

mi32ru5.jpg

mi33uk3.jpg

die shock towers lijken me wat hoog of de veren wat kort !!... verder ... tja verzin eens wat nieuws !!!

er is geen reden om zo iets te kopen ... er zal al tien merken die dit maken en waar veel onderdelen handel in is ...

waarom denken ze nog eigenlijk dat ze hier geld mee kunnen verdienen ????

héhé wat denk je nu zelf ?

geld verdienen doen ze met modellen voor de parkeerplaatsrijders, enkel name and fame via de topcompetitie hé...

nou tamiya verdient toch wel geld ... maar zij zijn dan ook de eerste die het maken (maakten) .. als ze eens wat orginaliteit erin stoppen zijn er misschien rijders die er iets in zien en dan lopen ze tenminste het risico op wat name and fame .. hier gaat toch geen ene wedstrijdrijder mee rijden, behalve dan die ene die ze sponsoren ... maar die kan niet rijden want ze hebben geen geld voor een goede rijder ...........

Marc Reinhard kan idd echt niet rijden 8O mischien moeten ze jou een keer bellen :lol:

huh ?

hoezo zou die niet verkopen ?

er word altijd doorontwikkeld..
ik ken genoeg mensen die met de mi2 rijden die willen misschien ook wel weer eens een nieuwe auto die "beter" is

t is een competitie auto geen parkeerplaats racer
waarom zouden mense die bij een club rijde zoiets niet wille/kunne kope ?

CircusAso zei:
ook een N is een toevoeging aan een woord.....

Maar inderdaad waarom zouden mensen deze mi3 niet kopen en een tamiya wel.
er blijven altijd zeikerds op een forum

oh rijd marc voor mission ??? wist ik nie ... en bij ons rijden zo`n 40 a 50 mensen tamiya en volgens mij nog niet 1 met iets van mission ... dus als jij er mee wilt komen rijden .. veel plezier ermee maar het word hier in de omstreken niet verkocht en er is niemand die er eens mee kan helpen o.i.d.

tamiya heeft met dit ontwerp een waar monopoly volgens mij en zonder orginaliteit in de door ontwikkeling zie ik er geen markt voot ..

maar weer ontopic want gezeik over een N is ook IET alles

FASTER->you zei:
oh rijd marc voor mission ??? wist ik nie ... en bij ons rijden zo`n 40 a 50 mensen tamiya en volgens mij nog niet 1 met iets van mission ... dus als jij er mee wilt komen rijden .. veel plezier ermee maar het word hier in de omstreken niet verkocht en er is niemand die er eens mee kan helpen o.i.d.
ik reageer niet op erik zn post..

bij ons rijden er maar 5-6 met tamiya

en als jij de conclusie trekt dat er geen verkocht word omdat er bij jullie niet aan te komen is wil niet zeggen dat ie ergens anders in het land niet mee gereden word of wel aan te komen is

Back