NIKKO auto's

• Topicstarter Topicstarter Jeremy-007
  • Startdatum Startdatum
een rs-540 is inderdaad de motor die standaart bij tamiya kit's zitten maar het gaat natuurlijk niet alleen over de motor overbrenging en ophaning is bij de tt-01 veel beter dan de nikko.

ik had 3 nikko evolution´s toen had ik een ta-03 gekocht en nu rij ik met een ta-04 in 1 jaar tijd

Ik ben ook begonnen met een buggy van NIKKO hierna een NIKKO EVOLUTION(Maar dit is maar speelgoed) :? .Mijn eerste instapmodel is de HBX BONZER en nu op dit moment rijd ik met de smartech Magic Wheel(GRAVE DIGGER) :P

Ik heb vandaag een kleine aanpassing gedaan aan mijn nikko evolution.
(foto's komen later)

Ik had ook een nikko :D. maar de accu ging elke keer kapot, en uiteindelijk had ik de motor kapot gemaakt, moest ik de oude motor er weer in doen, en toen had ik eum... ohja :D, alle tandwielen naar de klote geholpen :P. Maar n vriend van mij heeft er ook nog een, en hij rijd er niet meer mee dus we hadden een idee om die nikko [evolution] tegen mijn savage te laten "racen" :D

-amtitjn

Hier een foto van de aanpassing van de NIKKO auto.

HPIM1010.JPG

die bumper? kan je lekker ermee gaan raggen :P

Ik zou trouwens wel even die muziek van die site afhalen, is irritant;p

na dit topic te hebben gelezen had ik weer helemaal zin om te rijde met me nikko, maarja die was kapot, maar een vriend van mij had nog zijne, en had toevallig net zn accu opgeladen! Maarja het enige wat we deden was botsen en er mee go oien :P. En na veel klappen enzo begon hij ineens dik te roken :O, dus toen had ik het idee om er wat oude [wat ik niet meer kan gebruike] nitro eroverheen te gooien :P, dit brande heerlyk, maar veel zwarte rook enzo. Maar het is echt gevaarlijk, want dr schoten gewoon allemaal dinge vanaf [bijna over ons huis]... filmpjes volgen nog.

ENNN ik had een andere vriend opgebeld en die ahd nog een "goede" nikko liggen, die kon ik voor een tientje overnemen, dus dat had ik dan maar gedaan... :P, een scooby kap had ie maar ik had nog mijn oude cap :P heerlyk, en nog 2 accus + 2 opladers en krijg miss nog 1 accu + 1 oplader

filmpjes volgen dus nog

mattijn

De site heb ik zelf niet gemaakt maar een vriend van mij. Ik kan de muziek nie aanpassen.

Ik heb die site gemaakt een andere achtergrondmuziek komt nog maar ik kon nog geen grotere bestanden uploaden.

Mattijn zei:

zet gewoon je luidspreker uit als je er last van hebt!!!!!!!

en wanneer leer jij nou eens goed typen.......!!!!!

Ferrari F 2005 zei:
Mattijn zei:

zet gewoon je luidspreker uit als je er last van hebt!!!!!!!

en wanneer leer jij nou eens goed typen.......!!!!!

Doe rustig, Zit je " ! " vast ofzo? Ik geef alleen een tip, want ik maak zelf ook wel eens websites en uit ervaring weet ik dat dat over het algemeen irritant gevonden word. En als ik me luidspreker uitzet kan ik mijn eigen muziek niet horen, slechte oplossing dus.

En wat is er met mijn "typen"? Ik zie niets hinderlijks... niet zeuren dus ;)

MAXD zei:
Ja, je kan met die bumper raggen.

ik heb ook mijn bumper een beetje veranderd, gewoon een gaatje helemaal voorin, tie-rap er doorheen en bij de bodyposts straktrekken, nu staat me bumper iets meer omhoog, dus schuif je makkelijker over dingen zoals schansjes:D

Back