NIKKO auto's

• Topicstarter Topicstarter Jeremy-007
  • Startdatum Startdatum
Nie vervangen, maar van da kapot autoke onderdelen afhalen en monteren op een andere auto;

Nee. Ik heb een oud autoke da kapot is. Daar heb ik de voorbumper vanaf genomen en ik heb die op mijn racewagen gezet.

Nee. Ik heb een oud autoke da kapot is. Daar heb ik de voorbumper vanaf genomen en ik heb die op mijn racewagen gezet.

Nee. Ik heb de bumper van mijn oud autoke op mijn racewagen gezet.

MAXD zei:
Nee. Ik heb de bumper van mijn oud autoke op mijn racewagen gezet.

Maakt niet uit heo je het noemt, vervangen of niet maar de TT01 kan je eigenlijk niet echt tune, je kan een 2e autotje wat onderdelen van afhalen maar meer eigenlijk ook niet...

ik heb zelf niet egt nikkos gehad ja ooit 1tje van de eerste toen ze nog wel redelijk degelij kwaren :P tot me broertje hem van een 10m hoge glijbaan liet afrijden.. tsja :P

daarna een grotere jongen een tonka rc auto, reed standaard op 9,6V maar vond dat niet snel genoeg, dus ja wat doe je dan, je hangt er gewoon een 2de accu direct aan vast en je rijd op 19,2V kon het nog aan ook :D

top snelheid van +/- 40km per uur wat redelijk rap is voor zo;n autotje, alleen wegligging :Shock:

Ik rijd nu ondertussen al 7 jaar met een buggy van nikko(één van de eerste modellen).Ik doe er zeer ruig mee, de auto bolt nog steeds juist dat de batterij niet meer heel veel waard is.

:( RIP Mijn nikko

Vandaag, 2 Juli 2006 is mijn nikko overleden, natuurlijke dood [Woehahah]

Maar even serieus hij heeft het begeven, er was eigenlijk niets mis mee, maar de schokbreken sprong er steeds uit dus beetje uit elkaar gehaald enzo,maar toen besloot ik er mijn eigen autotje van te bouwen, maar toen alles een beetje in me kaar zat [met tape om te testen] begon hij te roken toen ik hem aanzette, gelijk uit mekaar gezet, de waardevolle delen gestript en de rest weggegooit :(...

Ik heb binnekort dus 3 opladers, 3 accu's, en 3 afstandsbedieningen voor de NIKKO EVOLUTION Te koop, iemand interesse?

Ik had ook een gele nikko met een spin er op 8)
Totdat ik technisch begon te worden op me 10e en hem open ging maken. Heb dat stuursysteem vern**kt en nu stuurtie niet meer :? maarjah, ik heb gisteren mijn eerste "echte" rc auto gehaald. Mini madnes van cen. En vergeleken met mijn nikko is er veel verschil. Mijn nikko bleef haken op een stoeprand. Deze rijd daar overheen zonder snelheid te minderen :D Maar toch vind ik dat jullie minder negatief moeten zijn over nikko. Het is best een leuke speelgoed voor kinderen :D Ik heb er veel plezier aan beleeft :D

Ik heb er zeker ook veel plezier aan beleefd, maar nu ik met "echte" auto's rij vind ik er weinig meer aan, nu is het vooral om kapot te maken en te mishandelen:P

Mijn eerste auto was van nikko, een jeep ofzo, en toen kreeg ik van mijn ouders de Evolution. de citroen xara. Ik was natuurulijk helemaal blij :P
Maarja tot nu toe is hij nog perfect alleen ik heb er al ong 4 jaar niet meer mee gereden :P. Want ik had na de evolution de Tamiya Baja king, waar pasgeleden de motor van verot is gegaan.

En nu heb ik sinds een paar weken de Mt2 18ss!! PRACHTBAK!!!!!!!!!!!!!!
Nikko is hierbij niet mee te vergelijken :D

Tsja ik rij nu een savage,, ik wilde nog mijn nikko VS mijn savage doen, maar me nikko is al dood dus dat zit er nie tmeer in :P J ammer... lijkt mij een spannende race :P

Zou je eigenlijk de batterij van een nikko aansluiten op en "echte" rc auto? :P

Nee dat kan niet, een nikko batterij geeft 9.6 Volt (zijn gewoon 8 penlite batterijtjes). En de meeste regelaars kunnen dat niet aan.

Groet Robert

Ok, nou dan word het toch maar een nieuwe batterij kopen straks. Ik ga er 2 van 3600 dingus halen :) dat is net zo duur als eentje van 4000 dus de keus was snel gemaakt. Er zit een heel fijne modelwinkel midden in de stad in rotterdam waar ik alles vandaan haal :D noujah alles :roll: mijn rc auto, de kap en straks die batterijen :D

We hebben vandaag de nikko's nog eens uit de kast gehaald en nog eens goed zot gedaan maar jammer genoeg geen stukken gereden :?

Mautaz zei:
Ok, nou dan word het toch maar een nieuwe batterij kopen straks. Ik ga er 2 van 3600 dingus halen :) dat is net zo duur als eentje van 4000 dus de keus was snel gemaakt. Er zit een heel fijne modelwinkel midden in de stad in rotterdam waar ik alles vandaan haal :D noujah alles :roll: mijn rc auto, de kap en straks die batterijen :D

Ehm... als je die accu's nog steeds met dezelfde stekkerlader van die Minimonster laadt kan je 3 dagen wachten voordat ze vol zijn.... Investeer ook in een goede lader !

Back