Nine eagle pro v1

Mmm, even 2 HK lipo's gevlogen maar dat vliegt echt wel wat feller. Lekker hoor :)

Wen je ook weer snel aan maar tot nu toe, leuk om te vliegen.
Koffertje maar eens vaker meenemen met opgeladen lipo's.
Ook leuk wanneer je weg bent met gezinnentje en buiten is het windstil weer.... ff vliegen:D

Ik had de extreme skids eronder en andere lipo. Dus trims klopte niet meer :) Ging als een speer... Snel naar rechts en bijtrimmen.. Lekker hoor :) Zal inderdaad het koffertje af en toe in de achterbak gooien als we gaan wandelen..

Ik had de extreme skids eronder en andere lipo. Dus trims klopte niet meer :) Ging als een speer... Snel naar rechts en bijtrimmen.. Lekker hoor :) Zal inderdaad het koffertje af en toe in de achterbak gooien als we gaan wandelen..

:D:D:DLekker is dat weer:D:D:D

Ik merkte na het v ervangen van de tail dat ik weer goed moest bijtrimmen.
Volgens mij klopte er al niks meer van de vorige tail en was er al iets goed mis:D. Vliegt nu weer als nieuw en gelijk voor de reserve bij HK een nieuwe tail besteld:D

Heb nu een rode Pro met een witte tail rotor, uiteraard had ik de vin wel vervangen naar de originele rode. Vind ik net wat mooier:D

De originele lipo's staan nu net weer te laden, even kijken wat voor verschil ik nu merk bij het vliegen.

Ach het is gewoon een leuke helicopter.. En dat blijft het..

Volgens mij heb je het al een beetje gehad met de Pro, leuk om af en toe te vliegen:D

Je bent te verwend geraakt met de sim en je HB:D

Leuk om je eigen ervaringen weer eens te lezen en dan te bedenken waar je nu staat met de Pro;)

Ach ik vind het echt nog een leuk ding hoor. En ik ben haar ook zeer dankbaar voor de bewezen diensten. Maar een Honeybee in de lucht brengen is gelijk wel errug leuk hoor. Dat geluid.. De massa. Dat wispelturige.. Kan niet wachten op mijn KDS 450 in de toekomst ;)

Ach ik vind het echt nog een leuk ding hoor. En ik ben haar ook zeer dankbaar voor de bewezen diensten. Maar een Honeybee in de lucht brengen is gelijk wel errug leuk hoor. Dat geluid.. De massa. Dat wispelturige.. Kan niet wachten op mijn KDS 450 in de toekomst ;)

Heb je helemaal gelijk in. Is niet te vergelijken met de heli's die wij nu hebben. Ik ben gelukkig nog niet zover dat ik al denk aan de 400 of 450.
eerst de Evo maar eens lekker de lucht in kunnen smijten, daar heb ik dan wel weer zin in en baal dat ik dit weekend gewoon niet kan oefenen met het hoveren.

Toch vind ik het voor de afwiselling de Pro ook nog heel leuk maar goed.... iets anders vliegen op dit moment is er niet bij.:D

Ik wilde juist iets hebben om binnen en af en toe buiten in de binnentuin te kunnen vliegen naast mijn vliegtuigen. En gelukkig kan ik nog even vooruit voordat ik zo ver ben als jullie en dan................ is er altijd nog weer zoiets dergelijks als de "EFlite MCP X Micro Collective Pitch, Flybarless" om naar uit te kijken ;)

En dat vliegt toch een stuk beter ;) ben ook begonnen met zo'n honey bee en heb 'm nog. Een cp heli is veel nauwkeuriger en directer te sturen maar dat merk je tegen die tijd vanzelf :)

Ik had graag gezien dat ik de "Blade mCP X" of de "Walkara V100D03BL" met mijn eigen zender (MX12) kon vliegen, heb eigenlijk weinig zin om nog een zender aan te schaffen waar ik zelfs minder mee kan :confused:

Na 2 weken met de Solo Pro vliegen ging het vandaag in eens ongeloofelijk goed, kan nu binnen hoveren en rondjes vliegen met 1 vinger in mijn neus wanneer de 2e vinger er bij zit meld ik me weer ;) (weet alleen niet hoe ik dan moet typen) :pc:
Denk toch dat mijn knuppel ervaring met vliegtuigen wel wat scheelt, howel ik denk ik nooit een echte helicopter piloot zal worden heb ik wel al veel plezier beleeft.

Laatst bewerkt:
Ik had graag gezien dat ik de "Blade mCP X" of de "Walkara V100D03BL" met mijn eigen zender (MX12) kon vliegen, heb eigenlijk weinig zin om nog een zender aan te schaffen waar ik zelf minder mee kan :confused:

Klopt. Die wens leeft bij velen. Zolang fabrikanten allemaal hun eigen variant van 2,4 Ghz hanteren hou je dat probleem.

Back