Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Week of langer niet vliegen is volgens mij funest voor je leerprocesDaarom heb ik hier besteld en gekocht..
Als ie weer vliegt als een zonnetje dan klopt het blijkbaar.. Kan het zonder foto lastig beoordelen. Maar als ie niet goed in elkaar zit dan krijg je hem toch niet goed vliegend en al helemaal niet getrimmed. Dus lijkt me dat het op orde is. Krijg je hem dusdanig getrimmed dat hij even stil in de lucht kan blijven hangen?
Ik heb de heli weer helemaal in orde en getrimd.
Wat mij wel opvalt is dat het stangetje van de rechter servo meer omhoog staat dan het stangetje van de linker servo.
Met het stangetje van de linker servo heb ik meer uitslag naar beneden en een klein stukje naar boven. Linkerkant heeft evenveel uitslag naar beneden als naar boven.
Ik weet echter niet of dit normaal is?
Ik weet niet hoe ik op dit moment een foto kan plaatsen, daar moet ik nog even naar zoeken.
Als je op de rechter servo meer uitslag naar onderen hebt, zou je sneller vooruit kunnen dan achteruit, wat geen probleem hoeft te zijn.
Dit is een foto van de rechterservo als de heli aantstaat, is mijn vraag of de servo niet te hoog staat? excuus voor de slechte foto.. beter kon ik hem niet maken
![]()
Dit is een foto van de rechter servo als de heli is uitgeschakeld.
![]()
Op je eerste foto lijkt hij wat hoog, maar op de 2e lijkt het wel goed.
De 1e foto was met de heli aan en de 2e stond de heli uit.
Wanneer ik de ontvanger en de lipo uit doe, komt de servo weer naar beneden.
Ik neem aan dat je bedoelt wanneer de zender uitgaat, ik zou het knap vinden als de servo kan bewegen zonder een lipo in de houder...
Je zou de servo met subtrimmen iets meer naar het midden kunnen zetten, en dan de stuurstang wat langer maken, maar je loopt wel het risico het balletje van de swash af te breken. Als hij goed vliegt, en je genoeg uitslag over hebt om toch nog achteruit te kunnen, kun je ook zo laten.