Indoorvlieger
Forum veteraan
Kun je een foto plaatsen? Dan kan ik je zo vertellen welke versie frame je hebt en ook of je de andere stangen in de rotor hebt of niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nieuw frame met hoger geplaatste staartrotor en je hebt ook de dubbele stangen tussen tuimelschijf en rotorkop. Volgens onze oosterburen zorgen deze veranderingen voor minder scheef hangen, meer controle bij vliegen in een kleine ruimte, en minder noodzaak voor tegenstuur bij "rudder" geven.
Heeft deze ook al de beter afgedichte stuurservo's? Ik had daar iets over gehoord, maar verder geen plaatje kunnen vinden.
Nee,Kan ook best zijn dat het maar een gerucht was. Sommige gebruikers hebben wel eens vuil in dat open gedeelte gehad, en soms helpt schoonmaken niet meer.
Heb je er al buiten mee gevlogen?
Het indoor seizoen is hier helaas afgelopen maar als ik perse wil is er wel wat te regelen.Ja, je moet wel echt een vrij windstille plek hebben om die 27 gram veilig de lucht in te sturen. Nu scheelt het wel als je de zender op expert/outdoor zet, en door het lage gewicht heb je niet snel schade bij een eventuele crash, maar toch. Geen sporthal waar je terecht kan? Dan heb je meer ruimte, maar geen wind.
Mijn Nine Eagles Solo Pro gaat razendznel acheruit, maar zeer langzaam vooruit.
Weet iemand wat hier de oorzaak van is ?
Mijn Nine Eagles Solo Pro gaat razendznel acheruit, maar zeer langzaam vooruit.
Weet iemand wat hier de oorzaak van is ?