Indoorvlieger
Forum veteraan
Update: het is gelukt met de afstelling via het EPA menu, eigenlijk gestoord dat die zaken niet in de manual staan. Maar goed ik ben erg blij met dit forum en de mensen die de moeite nemen te antwoorden! Thanks.
Blij dat het gelukt is met je heli. Ik kan trouwens niet alle credit accepteren voor het EPA gebeuren, het was een gebruiker op RC Groups die dit als eerste wist te melden. Het enige wat ik in dit geval heb gedaan is het meer bekend maken. En dat dit dan tot resultaat heeft dat iemand van zijn heli kan genieten zoals het bedoeld is, dan is dat voor mij de beste beloning.
Ik heb trouwens vandaag het nieuwe Xtreme landingsgestel binnen gekregen. Ziet er netjes uit, en inderdaad zo plooibaar als dat ene plaatje, waar iemand het met zijn hand plat probeert te drukken, demonstreert. Ik denk dat dit onderdeel inderdaad zo goed als onbreekbaar is.
Verder een nieuw tandwiel, ik moet nog even informeren wat het doel daarvan is, en andere hoofdrotorbladen. De laatste zijn waarschijnlijk nog samples. Meer informatie volgt wanneer beschikbaar.