Nitro On-Road 1/10 autokeuze

Als je de intentie hebt om brandstof te willen rijden kan je het beste direct er mee beginnen, je moet het toch leren dus waarom later en niet nu?
Dergelijke adviezen komen meestal van mensen die zelf elektro rijden of brandstof te moeilijk vinden.
Dank Roelof, ik zie trouwens dat capricorn zijn eigen bandensoort heeft. Zijn deze goed mee te rijden in vergelijking met Matrixjes? Ook zag ik dat Capricorn zelf een servo levert onder de naam Tesla. Kan dit er mee door in vergelijking met bijvoorbeeld Sanwa of Ko Propo? Iemand toevallig ervaring met Tesla nitro motoren?Had er nooit van gehoord dus ben benieuwd!

Dat is allemaal OEM. De Tesla motoren zijn gewoon Novarossi's, de banden weet ik de oorsprong niet maar het verbaasd mij niets als dit ook Matrix is. De servo zou ik niet zo weten.

Dat is allemaal OEM. De Tesla motoren zijn gewoon Novarossi's, de banden weet ik de oorsprong niet maar het verbaasd mij niets als dit ook Matrix is. De servo zou ik niet zo weten.
Hmm oké zoiets dacht ik inderdaad al. Wat ze op hun website aanbieden aan merken servos motoren etc. zoals sanwa, ko-pro en Novarossi zal dit vast en zeker geen slechte combinatie zijn om een goeie wagen op het circuit te krijgen.

Je moet niet blind staren op alle producten van 1 merk. OK, als je geld te veel hebt prima maar het hoeft niet, zeker als je weet dat het product van het originele merk meestal goedkoper is.

aha duidelijk en zouden er nog onderdelen van de rode uitvoering te verkrijgen zijn . ik bedoel dan de onroad versie 3,5ccm

Die met de rode koelkop is een hele oude, dat is een LM/Starmotor fabrikaat, de huidige XRD, Orion, Sirio en nog wat merken komen daar vandaan. Maar om eerlijk te zijn moet je die oude troep laten voor wat het is..

roelof, het is deze ; capricorn 21 CL9 ET AAC ken jij die ???of bedoelde jij die .of is het toch een ander type motor?

Dat zijn inderdaad de oudere motoren van Capricorn, gebaseerd op de Sirio AAC motoren. Die worden al vele jaren niet meer gemaakt, zelfs de AAC types worden niet meer gemaakt (AAC is een Aluminium cilinderbus)

ahaa dus alu bus. op zich is dat niet verkeerd. ze worden ook nog in grote nitro motoren gebruikt meen ik te weten. maar ja .. zou daar ook nog een bronzen huidige bus inpassen of ervoor verkrijgbaar zijn . of ga ik nu echt terug naar de prehistorie haha.

Volgens mij is er helemaal geen lijst met IFMAR goedgekeurde bodies. Hoe dan ook... de ERFA heeft zijn eigen regels. Bij races georganiseerd door de NOMAC moet het EFRA nummer in je body staan. Op club niveau is dit dooraans onbelangrijk.

Volgens mij is er helemaal geen lijst met IFMAR goedgekeurde bodies. Hoe dan ook... de ERFA heeft zijn eigen regels. Bij races georganiseerd door de NOMAC moet het EFRA nummer in je body staan. Op club niveau is dit dooraans onbelangrijk.
Ah oké, ik zag namelijk een hele gave body van RIDE maar ik weet dus niet of die goed is volgens de EFRA

Back