Volgend jaar gaan we knallen Iwan, dan verander ik hobby weer van kofferbak racer naar een gezonde autist met obsessie (met een gepoetste wagen..)
Maar dan geen gekochte versie, maar de BSC-001.
Hier een eerste afbeelding van de auto in ontwerpfase, kijk vooral naar de 941 gram op dit moment, komt met uitlaat, schroeven, kap en onderdelen die er nog bij ontworpen moeten worden, zo`n 250 gram bij. Breedste punt van het chassis is 54mm. CoG is echt veel lager dan bestaande modellen, rotatietraagheid van de aandrijflijn is vele malen lager in vergelijk met de Capricorn.
Nieuwe concepten en echte optimalisatie.
Maar dan geen gekochte versie, maar de BSC-001.
Hier een eerste afbeelding van de auto in ontwerpfase, kijk vooral naar de 941 gram op dit moment, komt met uitlaat, schroeven, kap en onderdelen die er nog bij ontworpen moeten worden, zo`n 250 gram bij. Breedste punt van het chassis is 54mm. CoG is echt veel lager dan bestaande modellen, rotatietraagheid van de aandrijflijn is vele malen lager in vergelijk met de Capricorn.
Nieuwe concepten en echte optimalisatie.
Laatst bewerkt door een moderator: