NK F3K Wedstrijd Dokkum 3 Oktober

Oorspronkelijk geplaatst door Loet Wakkerman

Maar serieus, het ging stukken beter toen ik boven de 100 gram ballast vloog.

Aha, Je moet het ballast niet ergens in het weiland leggen om er vervolgens boven te gaan vliegen. Neeee, je moet dat spul in je model stoppen.
Althans dat hebben ze mij wijsgemaakt.

Franzzzzz

dit hoort eigenlijk in het watervlieg forum... (volgende keer toch even nadenken voor je dit post)

mvg

Watervliegen - Modelbouwforum.nl

Je hebt weliswaar gelijk in dit specifieke geval, maar als zo'n opmerking bij jou vandaan komt is dat de grootste gotspe. Probeer je vele eigen bijdragen op dit forum eens te lezen met de ogen van een onpartijdige derde en bepaal dan eens wat je achterwege had kunnen laten. Ik schat 99,9%:rolleyes:

Loet

Je hebt weliswaar gelijk in dit specifieke geval, maar als zo'n opmerking bij jou vandaan komt is dat de grootste gotspe. Probeer je vele eigen bijdragen op dit forum eens te lezen met de ogen van een onpartijdige derde en bepaal dan eens wat je achterwege had kunnen laten. Ik schat 99,9%:rolleyes:

Loet

ik vraag me af waar dit op slaat loet?

ik zeg dat dit verkeerd staat.. moet jij dan ook zo nodig weer eens reageren?
voor mij was dit afgesloten zaak.

*zucht*

*zucht*

ben blij dat andere mensen wel gevoel voor humor hebben, en begrijpen waar het simpelweg om ging :)

als henk komt, dan word er gevochten! hehe

Symptomen van loodvergiftiging zijn onder andere verminderd IQ, uitslag, irritatie, slapeloosheid, sloomheid of juist hyperactiviteit, slechte eetlust en hoofdpijn. Blootstelling aan hoge concentraties kan leiden tot buikpijn, beschadiging van het zenuwstelsel, en hersenontsteking. Blootstelling aan extreem hoge concentraties kan leiden tot stuipen, coma, en zelfs tot de dood. Bij chronische blootstelling is een blauwe lijn om het tandvlees zichtbaar. Het kan leiden tot beschadiging van de hersenen, nieren, zenuwen en rode bloedcellen.

so sie je mar daat je ut meot keike met modelfliegen.

Gelukkig wordt het gevoel voor humor niet aangetast door lood.

zullen we verder zeveren in het draadje van baulers? :p deze wedstrijd is voorbij hehe...

maar loodvergiftiging? ballast van zink? veel gezonder... (denk ik)

In de wedstrijd in Dokkum zag ik een wit en blauwe Akcent vliegen.
In de drukte heb ik de piloot niet kunnen spreken.
Wie was dat ? Kan je wat over je Akcent op het forum neerzetten ?

Buizerd

Back