Joost K.
Forum veteraan
Waarom niet gewoon DMC regelement volgen en dan alleen de motoren aanpassen? Op een kleinere baan kan je dan met een mildere motor rijden. Dan is inhalen ook niet zo'n opgave meer denk ik én mensen kunnen gewoon met één chassis blijven rijden... Het DMC regelement staat namelijk ook de F103 toe en die kan je nagenoeg niet verbreden naar 235mm.
DMC stelt dat de max breedte van 250mm en als je dat handhaafd dan kan een ieder met zijn chassis blijven rijden. Maak dan alleen onderscheid op de grote banen bijv. LMP1 en op de kleinere banen de LMP2 regels... Dat lijkt me simpeler dan dat de rijders allerlei ombouw setjes moeten maken/kopen/fabriceren én weer verschillende bodies in huis moeten hebben. Is toch al snel weer een hoop geld extra en dat lijkt me niet de insteek van de klasse...
Joost.
DMC stelt dat de max breedte van 250mm en als je dat handhaafd dan kan een ieder met zijn chassis blijven rijden. Maak dan alleen onderscheid op de grote banen bijv. LMP1 en op de kleinere banen de LMP2 regels... Dat lijkt me simpeler dan dat de rijders allerlei ombouw setjes moeten maken/kopen/fabriceren én weer verschillende bodies in huis moeten hebben. Is toch al snel weer een hoop geld extra en dat lijkt me niet de insteek van de klasse...
Joost.