Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel versies zijn er voor de ontvanger van DSMX? En voor FrSky? Snap je mijn punt? Spektrum zender updates zijn eenvoudig maar er zijn problemen geweest in het verleden, dat klopt. Dat is met FrSky niet heel veel anders. Het ging mij erom dat als je nu een DSMX ontvanger koopt deze gewoon werkt op elke zender met DSMX ondersteuning. FrSky ontvangers met de vele versies zijn een groot probleem voor veel mensen want niets is compatible tenzij de versies exact kloppen. En dat is voor veel mensen een groot struikelblok.
Jeti heeft geen officiele nederlandse importeur, dat is gelul.
Ja, ik heb destijds ook op de site gestaan als importeur.
Niet zo moeilijk.
Iedereen met een BTW nummer kan bestellen bij Jeti.
Als je dan wat meer besteld en vraagt of je de importeur of dealer voor Nederland mag zijn dan komt je adres op de site.
Dat is eigenlijk in heel modelbouwland zo.
Ik was importeur/dealer van Hacker, Plettenberg, TopModelltehnik, TopmodelCZ, Fullymax accu's, RFM produkten, Castle Creations en Markus regelaars en nog veel meer.
Het is dus best de moeite waard om je even in te schrijven bij de KvK en een BTW nummer aan te vragen, scheelt je zeker 15 a 20%.
En bij sommige merken wel 40%.
GJ
Dan is Digitech bijkbaar toch importeur voor Nederland en was jou opmerking gewoon " klets".
Het draait bij jou echt alleen om geld hè. Ik geef graag geld uit aan iets goeds en iemand mag daar van mij ook aan verdienen. Heb ik geen enkele moeite mee.
Die man moet vanuit Groningen naar onder Limburg rijden. Dan moet je de tank benzine en de dag tijd erbij rekenen. Sorry maar daar is niks duurzaam en goedkoop aan, maar heeft jammer genoeg ook niks meer met de discussie te maken.
Back on topic dus!
Die man moet vanuit Groningen naar onder Limburg rijden.
Je leest niet.
Ik lees prima en zie op de site van Jeti dat Digitech importeur is. Of Digitech een of honderd zenders verkoopt staat er niet bij. Dus voor mijn is Digitech importeur voor Nederland. Zoveel importeurs zijn er niet. Vind je verhaal dat je zo makkelijk importeur kan worden nogal twijfelachtig. Anders zouden er wel veel meer zijn.
Maken we d'r een dagje van.
Overigens wordt ik nog steeds heen en weer geslingerd tussen de keuzes, maar ik leer wel het een en ander.
Blijf bij de Spektrum en Frsky optie etc. wel zitten met het feit dat die Jeti ontvangers die ik heb weg kunnen.
Toch jammer . . .
Ik heb ondertussen wel gezien dat er voor de DS 12 een tray cq. 'pult' is; misschien kunnen we daar (indachtig de opmerking van Tadango) prima mee uit de voeten.
jan.
Nou ja , dat hebben toch ook niet alle merken , is Jeti toch wel onderscheidend in.Wat wil je daarover horen?