Off-road baan in Deventer

Ja inderdaad, wellicht is hij nog in bespreking wat een goed teken zou zijn.

Aan de andere kant, die ambtenaren gaan uiteraard om 3 uur al naar huis hier...

Niet zo ongeduldig allemaal he! :p

Gisteren een goed gesprek gehad.
De ambtenaar waar ik het gesprek mee had zat zelf ook in de modelbouw, dus dat is gunstig.

Hij vertelde mij ook dat ie er erg achter aan zou gaan. En ik zou het woensdag al kunnen horen om met de beslissende personen een 2e gesprek aan te gaan.

Dan laat ik ze ook zien in een 3d presentatie wat mijn idee is. Wat de layout wordt en ga zo maar door.

Het is dus nog even wachten op aanstaande woensdag. Nog even geduld allemaal.

Volgens mij lees jij het verhaal niet goed.
Ik heb nog helemaal niks af :confused:

Voordat er uberhaupt straks gereden kan worden zou er eerst gebouwd moeten worden wat veel tijd in beslag neemt

@sniperX: voor het uittekenen van je baan kan je misschien google sketchup7 gebruiken. Is gratis te downloaden en te gebruiken .... En het toppunt voor jouw presentatie .... je kan de gemaakte tekening als het ware in google earth plaatsen !!! Dus in de werkelijke omgeving, zou ik even proberen ;)

Persoonlijk denk ik dat de gemeente het een worst zal zijn hoe de baan gaat worden, je moet ze het idee overbrengen van wat het is en dat kan volgens mij beter met foto's en filmpjes van bestaande banen

helemaal mee eens met roelof,
denk eerder dat de gemeente blijer is met sterke argumenten,
zoals dat het goed is voor kinderen techniek, buitenspelen plaats van achter de playstation, sociaal zijn met zijn met andere mensen,
toeristen voor de plaatselijke caftaria enz.
misschien kun je hier wat mee.

Daar hou ik ook wel rekening mee. Die man waar ik mee gesproken heb. Die gaf mij die tips ook.

Maar het werkt ook niet in mijn nadeel om er wat moois van te maken in 3d.

Daar hou ik ook wel rekening mee. Die man waar ik mee gesproken heb. Die gaf mij die tips ook.

Maar het werkt ook niet in mijn nadeel om er wat moois van te maken in 3d.

het ziet er natuurlijk wel wat profencineeller uit, als je met iets moois komt, laat je intresse zien,
maar wat ik wilde zeggen dat de gemiddelde amtenaar geen reet verstand heeft van radio control,
dus geef hem ook andere informatie want mischien niet direct te maken met rc maar wel voor de burgers in de stad.
buiten dat wat eerder ook in het topic is verteld neem contact op met rc hotwheels die kunnen je vast wel helpen met trucjes en dergelijke dingen om het proces soepeler te laten lopen,
ik neem aan dat het een electo baan word. ivm. geluid overlast en nitro damp ?

ik woon ook in deventer,

waar is die baan(gaat hij komen(als dat al bekend is)) dan wil ik wel een kijken.

en hackroader, bij welke club speel je? ik speel bij pickwick....

Back