offroad rijders in deventer

Net de 2nitro Savage's ook verkocht,alleen de duivelssnelle Brushless heb ik nog..zal een pampert omdoen als ik hem houd en ermee rijden ga..
De jouwe zal wel nog moeilijker rijden zijn met kortere wielbasis dan de mijne(is verlengt met Fastlane),en als je 3 cell erin stop slaat nergens op,en moet je ook niet doen hoor!

haha we zullen zien ik heb 2x 2s en 2 x 3s
Dus heb nog de keuze (ga stiekem wel alles proberen) 4S, 5S of 6S
ROCKET POWERRRRRR hahaha

heey mike ik laad de laatste tijd nooit meer thuis met een lipo zak dus geen probleem en ze liggen gewoon op me bureau dus whahah

Helaas geen koop..het is dan ook geen koopje ;)
Hmm laat me raden iemand die 200 euro wil geven voor iets wat meer dan het dubbele waard is ?
Gewoon even wachten je moet voor dit soort auto's alleen de serieuze mensen hebben die de waarde weten. Dat had ik ook met mijn revo. Veel 2 en 300 euro biedingen van de bekende mensen.

Ja klopt,jochies die bieden..heb ook een nitro Savage aan onderdelen zwaar over 1000 euro,heb ik aan een maat overgedaan gister..gun ik het hem liever,en deze Mamba Monster moet ik me maar gaan verdiepen,die houd ik mooi..wel wil ik een Xl erbij,weet je nog een goeiekope adres?
Gr. Mike

Ps vanavond naar de Bult?

ik ga vanavond hardlopen dus ik kom er zo wie zo langs :-)
Helaas , in tegenstelling tot mijn handtekening, nog steeds geen auto :-(

hallo allemaal ik ben de overbuurman van behave ik rij zelf met genenis
zie jullie allemaal snel 1 keer

gr remi

Ik hoop het wel,is al 3 weken geleden daaro
Welkom trouwens,ik heb gister een Savage XL besteld,en hoop hier veel plezier mee te hebben..

LOL, blijf je toch in de savage sfeer?
Man ik kan niet meer wachten, deze week MOET die komen anders knap ik uit elkaar.

Ik kan het me voorstellen!..komt die uit Engeland?
Bijna had ik een Revo besteld,maar de Savage springt er toch uit!,mijn verkochte Savage is in goede handen,die jongen heeft hem al goed gebruikt :-) weet iemand een snel adres trouwens voor Hpi spul?,hij heeft de koppeling eruit gebrand.

Erger nog.
Hij is van de USA naar Suriname gegaan en vanaf daar naar iemand hier in Nederland.
Dus de auto heeft al zeker een km of 8000 afgelegd voordat die bij mij is:!:
Goed voor de airmiles :-)
Leg je de volgende keer wel uit hoe dat zit als we elkaar zien.

heee, ik kom erachter dat dit tpoic tussen de meetings staat!!!!
ik vond het al zo stil dat hij niet in de off-road gedeelte omhoog kwam, zeker in de vakantie.
ik kijk ff wat ik allemaal gemist heb.
eigenlijk is het alleen maar over savage's en zwolle.

Zoals ik je al pm'de.....
Kom je nog een keer?
heee, ik kom erachter dat dit tpoic tussen de meetings staat!!!!
ik vond het al zo stil dat hij niet in de off-road gedeelte omhoog kwam, zeker in de vakantie.
ik kijk ff wat ik allemaal gemist heb.
eigenlijk is het alleen maar over savage's en zwolle.

Back