Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Savage XL ook binnen gekregen vandaag,en vandaag ook de nieuwste Savage X4.6 besteld..de XL gaat weer in de verkoop,het orginele format Savage vind ik leuker..de Fastlne uitvoering op lipo en Monster Mamba is ook de verlengde uitvoering,maar die heeft dat echt nodig!,en nog gaat die over de kop bij meer dan halfgas ( ondanks de weelybar),vandaag ff geprobeerd nog,omdat er nog geen koper voor is..
O?,mag je daar als niet lid met een kraam/kleedje staan dan?..heb 2 Savage's in de aanbieding namelijk..weet nu wat ik wil![]()
YESS DUDES !!! krijg net bericht dat mijn auto binnen is. Nu alleen nog 'even' ophalen in Schiedam.
Komt er toevallig nog iemand die kant op haha. Ik hoop morgen of woensdag tijd te hebben.
Kan ik ook eindelijk de graspollen wegtrekken op ONZE bult.![]()
Toch maar besloten dat die hem op gaat sturen want ik heb deze week echt geen tijd.
Met een beetje geluk is die er morgen of anders woensdag. Daarna Marten nog even lief aankijken of hij de gold connectors op de auto en lipo wil solderen en daarna eindelijk.....
RIJDEN !!!! (zal je zien gaat het 4 dagen regenen)
Je kunt met piepjes en de afstandbediening de boel instellen..