offroad rijders in deventer

Ik vind het goed , weet iemand ook of de heilige koe open is? Moet nog gloeiplug halen en shock olie,

Gister nog een demper open geklapt , net toen jhe weg was ;)
Alles zat er onder :(

Oh filmpje is onderweg heb alles aan elkaar gezet, zo ff uppen

Oh dat is minder ja. Ik denk wel dat die open is. Anders bel je even. Of Max moet even uit het raam kijken, die woont er naast.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij is nog niet open. Denk vanaf 11 uur. Maar 2 uur baantje aan de maasstraat dus?
zie jullie dan, moet nu naar afspraak om 11 uur.

Kan film niet zien:confused:
Alles goed gegaan vanmiddag? Hoop het wel..
Alle schroeven weer in de XL gedraaid?,en meteen een nieuwe arm besteld zekers..ik heb de XL conversie set besteld,XL lijkt wel erg stabiel te vliegen8O
Als het dan nog nodig blijkt,komt er nog een Fastlane verbrede armen set op,dan ligt die als een blok op de weg

Ik zit er aan te denken die ook te kopen.
Mijn slipperkluts was los dus had geen kracht meer.

Max ik heb een blauwe plek en een bulkt op mijn scheenbeen.. bedankt he :-)
Volgende keer knie beschermers aan trekken als ik met jullie rij. In totaal 4 keer aangereden. Vinden jullie me niet meer aardig, zeg het dan gewoon hahaha
Voor de rest lekker gereden. wanneer weer? zonder fietsende medelanders graag

hahaha sorry Tessen.
Ik vind je gewoon aardig hoor:D
Tja wanneer weer weet ik niet. Morgen eerst ff naar een elektrozaak ofzo. ff vragen of die condensatoren nog goed zijn.
Ik zit er aan te denken die ook te kopen.
Mijn slipperkluts was los dus had geen kracht meer.

Max ik heb een blauwe plek en een bulkt op mijn scheenbeen.. bedankt he :-)
Volgende keer knie beschermers aan trekken als ik met jullie rij. In totaal 4 keer aangereden. Vinden jullie me niet meer aardig, zeg het dan gewoon hahaha
Voor de rest lekker gereden. wanneer weer? zonder fietsende medelanders graag

Ja heb de schroeven vernieuwd , was er in totaal 3 veloren . maar nu beetje locktide tussen gedaan. arm moet nog ff wachten tot einde van de maand.
denk dat ik ook fastlane armen ga halen :D
Tessen als het goed is kon je mij nog net ontwijken toch ?
Zo niet ook sorry voor het aanrijden.
Ik denk dat de springerlaan toch veiliger is voor ons allen :yes:

Laatst bewerkt:
Net niet shogun en je zoon daarna nog even dunnetjes over hahah.
Ik heb vandaag mijn nieuwe zenderset binnen (2ehands) Spektrum DX3S
Zitten toch altijd weer meer krassen en beschadigingen op dan er op de foto staat helaas. Maar ja, net even ingebouwd en gereden, en dat werkt prima, fijne zender ook in de hand.
Ga vandaag nog wel rijden te lekker weer om te laten gaan toch. Gaat er verder nog iemand rijden?

Hoe laat en waar ga je rijden dan tessen? Ik kom misschien nog wel ff langs om te kijken. K dacht ik ga ff naar van schoor(electro dinges winkel) maar die was gesloten. Moest wel open zijn volgens openingstijden. Toen naar moesspot geweest maar die niets met condensators enzo. Nahja komt wel weer.

Ik ga vandaag niet rijden , heb net me zoon een boot gegeven . Dus wil hij die even uit testen :D
Kan hij in ieder geval tegen niemand aanrijden lol.
Beter dat je de nieuwe zender hebt , idd wel jammer dat er meer krassen op zit dan verwacht .
Aan de andere kant als je er mee rijd kijk je toch meer naar je wagen :D

Nog even een vraag over 2,4
Kan je op een 2,4 zender een willekeurige ontvanger linken ?

Moet ook eerst trany van savage afstellen ding schakelde voor geen meter . dus volgende x
weer een speedrun ?

Laatst bewerkt:
Waar ga je varen dan want wij gaan nog zwemmen, straks vaart hij me nog aan haha. Max, ik denk in namiddag even bij mij bij die rubber baan.

Is vlak bij gorsel , Hoelaat in de namiddag ga je op het rubber baantje rijden dan mischien dat ik de tranny daar wel even goed kan afstellen :yes:

Kon ik niet redden dus :(

Maar ik ben wel tegen een uur of 7 bij de praxis .

3e versnelling afstellen, dat worden dus speed runs :yes:

Staat dus gelijk aan veel lawaai :rolleyes:

Geeft niet ben ook niet zo lang geweest, slipper nog steeds niet goed en nieuwe zender nog niet optimaal. Lijkt wel of ik minder hard kan. Kom zo wel even die kant op kijken.

Back