offroad rijders in deventer

Mike het is mlnl13 haha maar max mag ook:P Je fiets is weer goed hoor;) haha.
Hè mini13, ouwe fietsenmaker! ;)
Ik heb geïnformeerd naar meerdere setjes bestellen van de Fastlane armen,maar dat scheelde niets,dus heb maar een setje vast besteld voor mijzelf..
De XL tvp voor mijn Savage zijn ook binnen,dus die moet ik nog monteren..,benieuwd he ik de kap hierop moet vastzetten..
Groetjesssss

Heren,1 goede morgen.

Wij rijders omg. zwolle gaan weer rijden op de bmx baan in kampen,en vinden namelijk hoe meer,des te gezelliger het wordt,het belangrijkste.
dus bij deze zijn jullie ook uitgenodigd om te komen rijden.

wij betalen 30 euro voor 2 uur rijden,en dat gedeeld door het aantal rijders.

we zouden het leuk vinden als er ook rijders uit jullie omgeving kwamen,maar kom maar eens kijken,dan zul je zien dat je er de volgende keer er zeker wilt rijden.

m.v.g. Arnold (alias Pinkie)

Lijk me leuk om te doen.
Wanneer zijn jullie dit van plan dan ? is ook wel
zo makkelijk om er ook even bij te vermelden .

ja lijkt me ook leuk misschien een idee voor ons om met ze alle in 1 of 2 autos te gaan.
Even afhankelijk van wanneer wil ik wel die kant op.

Ik ga zo rijden bij de Maas straat 15.45 uur. Voor degene die dit nog lezen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ging er nog iemand naar die meeting in kampen ?
Zo ja zou ik dan met iemand kunnen mee rijden ? , want dan heb ik mijn auto niet beschikbaar :(.

@ shogun...
Ik zag dat je intresse had in de traxxas xl-5 regelaar en de 12t motor hier op het forum. Heb je alleen de regelaar nodig of ga je hem echt als set gebruiken? Als je alleen de regelaar maar nodig hebt, ik heb ook 1 xl-5 regelaar te koop misschien dat jij hem dan wel wil? Is niet veel gebruikt. Hoeft die ook niet verzonden te worden.

hahah lol :D

Duidelijk overheen gelezen :rolleyes:
maar geeft niet hij heeft ook nog wel een mt waar hij wel in zal passen :)
En anders maak ik het gewoon pas . het is tenslote modelbouw .

Er is ook een opendag van mijn oude vliegclub dus zit in twijfel of ik naar zwolle ga.
Als ik wel ga kunnen er 3 man met me meerijden.
Ligt dus ook even aan het weer.

wel opletten dat je de motor eerst goed in laat lopen anders is die zo kapot. Ik spreek uit ervaring:p
hahah lol :D

Duidelijk overheen gelezen :rolleyes:
maar geeft niet hij heeft ook nog wel een mt waar hij wel in zal passen :)
En anders maak ik het gewoon pas . het is tenslote modelbouw .

Back