offroad rijders in deventer

Die 8000 mah lipo he! in 1 woord: WAUW!!!!!. Ik heb daar net zo veel kracht mee:). Heb ook ff andere dempers onder men auto gezegt rijd en springt een stuk lekkerder:D. Weet alleen nog niet hoe lang ik kan rijden op die accu want mn pinion en spur gingen kapot.(waren al gebruikt door die gozer van het ezrun setje).

Zo eindelijk stabi setje binnen gekregen :D

Gelijk gemonteerd alleen nog even kijken waneer ik het kan uitproberen .
Heb tevens ook even een nieuwe draag arm voor in de bestelling , rijd toch altijd beter dan met een kapote draag arm .

Stabi zat er best snel onder 15 min ongeveer

Nog een vraag was er nog animo voor de fastlane armen dan ?
Net wat mike laast zei, mischien als we er meer sets bestellen kunnen we korting krijgen !
Ik heb er wel oren na.......

Laatst bewerkt:
Fastlane wat was dat ook al weer. (verlening van chasis en dikte van de plaat toch?)
@mike ik heb ergens een link gehad van de extenders kan hem niet vinden nog, Ga morgen nog even voor je (en mezelf) zoeken

Wheelextenders XL HPI86249 (per set van 2) € 29,55 bij www.mbs-racing.nl

Wheelbase conversionset XL HPI102404 (inclusief wheelextenders HPI86249) € 82,65 bij www.mbs-racing.nl

Er lijkt niets op voorraad te zijn bij hun en heb er zelf nog nooit besteld, maar dit zijn iig de HPI nummers voor als je effe wilt googelen ;)

Laatst bewerkt:
ja hebben zo ook maar ik bedoel deze

FLM41500.jpg

€ 120 per set , maar je krijgt Daarvoor wat je op de foto ziet.

Vind het helemaal niet duur voor zo'n complete set!
Ik heb een Truggy besteld voor de wegligging,dus de armen set sla ik ff over,de verbreders zou ik wel willen,als het past,heb nog nieuwe hier liggen voor een XL,maar die passen niet op de X ,de XL heeft dikkere assen..
De XL chasis set van Hpi gaat denk ik op Marktplaats,vind de Savage met de quadkap met ubercoole Kawasaki pop erop goed rijden!

Edit,die XL verbreders passen niet op de X,andere maat

Laatst bewerkt:
Zowel op deze pagina als de pagina hiervoor staat dat. Lees je ook wel eens of Schrijf je alleen maar.
Het valt me op dat je regelmatig dingen vraagt die net beschreven staan. In veel topics staat het veel ergens verstopt in de 100 200 of 300 berichten, dat je daar eens iets mist is vrij logisch maar dingen die op de zelfde pagina staan zegt mij dat je het topic niet echt leest. Of misschien in jou eigen woorden, je vind het allemaal niet leuk genoeg.
Sorry dat ik dit zeg maar doe ons en jezelf een lol.......

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan ineens je verhaal weghalen darkfire??? ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan niet rijden (neee alweer niet). Heb de hele gearbox uit mekaar liggen. Was gister avond op baantje maasstraat nog ff proberen met mn 8000 mah lipo(nog steeds niet 1 keer leeg kunnen rijden) maar toen hoorde je opeens een rare tik als ik gas gaf. Ik zie niks aan de tandwielen dus dat word nog zoeken.
Gaat er nog iemand rijden vanaag ?
Kan ik het laatste restje nitro opmaken :d ,en de stabi set uitproberen .

Denk het niet, als ik vol gas gaf kwam ik (haast) niet vooruit. Inmiddels de gearbox weer in elkaar en vanavond de gearbox weer aan het chassis schroeven. Hopen dat t weg is. Heb niets kunnen vinden. Maarja nu heb in wel m'n diff kunnen vol proppen met vet haha :p
Kan het zijn dat je mischien een lager kapot hebt ?
Die willen ook wel eens tikken/knarsen als ze kapot zijn .

Laatst bewerkt:
Hè mini13, ouwe fietsenmaker! ;)
Ik heb geïnformeerd naar meerdere setjes bestellen van de Fastlane armen,maar dat scheelde niets,dus heb maar een setje vast besteld voor mijzelf..
De XL tvp voor mijn Savage zijn ook binnen,dus die moet ik nog monteren..,benieuwd he ik de kap hierop moet vastzetten..
Groetjesssss

Back