offroad rijders in deventer

VanmiddagnaarBlaricum gereden,opzoek naar Rcfun..niets gevonden,alleen een oud schadebedrijf op hun adres?? Snap niets van die zaak,wou ermisschien een vorza of een Blitz kopen..
Fastlane armen zijn niet op voorraad,als je besteld,mail mij ff anders waar je ze haald

Vandaag met shogun wat speed runs gedaan, was leuk maar na een kleine crash knalde mijn lipo uit de auto. Resultaat is dat het omhulsel kapot is. Hoe controleer ik nu of mijn lipo nu nog goed is.
En hoe maak ik dit weer, gewoon tape omheen gooien?

Laatst bewerkt door een moderator:
Mike ik heb een leuke site voor je gevonden voor de fastlane .
Gewoon in nl , het mooie is van fastlane , super goede garantie voorwaarden.

http://www.romulco-rc-shop.nl/index.php?main_page=index&cPath=534_512_513_521

Was idd leuk om de runs te maken , alleen jammer dat de videos niet goed zijn .
had gehoopt dat ze de twee autos samen naast elkaar had gefilmt maar niet dus .

Heb wel eindelijk alle versnellingen voor elkaar
mike je kan ook horen dat een xl zeker wel 2 x doorschakeld ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wou nog komen,maar kinderbedtijd,dus kwam beroerd uit..
Die shop had ik ook gegoogle't ,maar daar staat dus ook niet op voorraad is.
De Fastlane tvp op de nitro die ik had,verlaagd de auto wel,niet goed voor de bash,de armen maakt hem wel lekker breed,niet op zijn kant te krijgen met soepele vering/demping!
Alleen kijken of de swaybar nog past erop...

Balen!!!
Ik meet net op school de condensators door. En ze geven niet meer de weerstand die ze moeten geven. Kapot dus:(.

Dat is K Max.. Hoe is dat nu zo gekomen dan, je hebt toch niets vreemds gedaan.
Kan je ze apart kopen dan, ik neem aan dat moespot die dingen toch wel heeft?
Jij hebt toch ook een spektrum zender of niet? Zou je eens naar de instellingen willen kijken. Ik heb het idee dat ik veel minder power heb. Met mijn originele zender heb ik nog nooit vol gas kunnen geven. Ten 1e omdat het 3 kwart al loeisnel was en ten 2e de weg nooit lang genoeg was om helemaal los te kunnen gaan.

@ Mike. ik heb een keer ergens gelezen dat je met rpm (of was het nou rmp ik vergeet het steeds) draagarmen maar ook met de Fastlane dat de sway's niet meer passen maar ik kan me vergissen.

Laatst bewerkt:
Idd K. Ik ben zaterdag al bij moespot geweest maar die doet niks met condensatortjes. En van schoor was dicht (stond op de deur van niet maar oke) die was vandaag ook dicht dus ik denk morgen maar ff heen. Heb idd niets verkeerds gedaan nahja we zien wel. En over je zender heb je hem al opnieuw gecalibreerd op je regelaar? dus bijv. eerst neutraal dan vol gas dan vol rem (zo is het bij mn ezrun). Anders eerst dat even doen. En het is rpm haha:p
Dat is K Max.. Hoe is dat nu zo gekomen dan, je hebt toch niets vreemds gedaan.
Kan je ze apart kopen dan, ik neem aan dat moespot die dingen toch wel heeft?
Jij hebt toch ook een spektrum zender of niet? Zou je eens naar de instellingen willen kijken. Ik heb het idee dat ik veel minder power heb. Met mijn originele zender heb ik nog nooit vol gas kunnen geven. Ten 1e omdat het 3 kwart al loeisnel was en ten 2e de weg nooit lang genoeg was om helemaal los te kunnen gaan.

@ Mike. ik heb een keer ergens gelezen dat je met rpm (of was het nou rmp ik vergeet het steeds) draagarmen maar ook met de Fastlane dat de sway's niet meer passen maar ik kan me vergissen.

Armen weet ik niet of het kan,dat was ook wat ik afvroeg..
Achterburen hebben ook 2 rc auto's..Truggy's,ook super,ligt mooier op de weg dan de Savage!..ff kijken of het betaalbaar is,haha..
Condensator niet naar Moespot,die vent is een eikel,die je niet vriendelijk helpt!,van schoor hoop ik voor je,anders op internet bestellen,als je de waardes weet?

Haha klopt ik mag die kerel van moespot ook niet echt. Ik vroeg het nee nee hebben we niet. Later zeg k dus doei zegt die niks terug haha:P. Ik ga misschien als t mag morgen onder school tijd wel ff naar van schoor als die niet weer onverwachts dicht is. De waardes weet ik die staan er op.
Armen weet ik niet of het kan,dat was ook wat ik afvroeg..
Achterburen hebben ook 2 rc auto's..Truggy's,ook super,ligt mooier op de weg dan de Savage!..ff kijken of het betaalbaar is,haha..
Condensator niet naar Moespot,die vent is een eikel,die je niet vriendelijk helpt!,van schoor hoop ik voor je,anders op internet bestellen,als je de waardes weet?

Zo geregeld mag waarschijnlijk zo ff naar van schoor :). Hopen dat ze ze daar hebben en dan als k terug op school ben ff solderen.

Ff snel thuis onder school tijd:P mn huis ligt op de route dus haha. Maar ik heb ze:D. Ze zijn alleen iets kleiner maar zijn de zelfde waardes. Dus zometeen op school ff solderen :). Mn lipo is ook onderweg dus die krijg ik straks ook binnen.

Mooi, nu alleen het weer nog even meewerken. Ik heb mijn hele savage in onderdelen op de tafel liggen. Nog steeds slipper (of iets anders) problemen. Van de week even een nieuwe slipper pad kopen kijken of dat wat oplost.

Het mooiste komt nog , de savage moet ook weer in elkaar :p
Gaat vaker meer tijd in zitten. Hoop dat je niet meer klein schades bent tegengekomen .

Heb de buggy nu ook helemaal uitelkaar liggen, helemaal schoon maken .
Alleen kwam mijn hond de body tegen , Grote schade :mad:. Kan er eerst weer een nieuwe body voor bestellen

Ik heb anders ook nog wel een slipperpad voor je liggen , kan je zo krijgen

Laatst bewerkt:
Wow,mijn hond zal door een slangetje verders moeten eten!!..ik heb mijn Kawasaki groene mannetje binnen voor mijn quad boddy!,supervet!,mijn dochtertje wou er al mee spelen :p
Fastlane armen zit 3 weken levertijd op,volgens Romulco shop,swaybar bar moet je waarschijnlijk zelf ff een gaatje voor moeten boren..wat doen we?, bestellen we 3 setjes voor de Savage rijders,en kijken wat voor korting we krijgen?
Ik ben eigenlijk ook wel gek geworden doordat ik een Truggy heb zien rijden..niet op zijn kant te krijgen(itt de Savage),en ook ijzersterk!.. Mooie Hpi Trophy 3,5cc buggy gezien,zal er veel verschil zitten in rijden tussen een truggy en een buggy?

Heb je al eens gereden met een truggy ?
Zo ja mag je wel eens met mijn buggy rijden , dan weet je verschil tussen de twee. Mijn ervaring is dat de buggy veel directer is tegen over de truggy.

En de fastlane armen kunnen we idd wel kijken of we er een korting uit kunnen halen , Maar moet ik eerst kijken wanneer ivm de moneten :)

Nee,ik heb niet gereden met een 1:8 buggy oid,alleen met een 1:5 Hpi Baja buggy..geen goed vergelijk dus :p,maar ik heb wel gezien dat een 1:8 truggy/ buggy soort mega mooi aan de weg kleeft!

Back