offroad rijders in deventer

Als de club maar groot genoeg wordt, dan gaat de gemeente wel overstag. Zo niet dat blijven we gewoon 'wild' rijden.

heey ik heb me traxxas slash ook weer klaar dus daar kan ik ook weer lekker mee rijden yeaahhh :P:P gr angelo

Maar weer snel een datum prikken dan. Zou ook een keer op een avond kunnen zolang het lekker weer blijft.
Rond 18:30 of 19:00 uur kunnen we mooi nog uur tot anderhalf uur rijden. Bij de N348 is alles nu heel vlak aan de ene kant een een mooie hoge bult aan de andere kant.

Hopen dat dan deze week mijn motor binnen is heb er echt veel zin in.
Morgen avond eerst ff men zender ruilen.
Maar weer snel een datum prikken dan. Zou ook een keer op een avond kunnen zolang het lekker weer blijft.
Rond 18:30 of 19:00 uur kunnen we mooi nog uur tot anderhalf uur rijden. Bij de N348 is alles nu heel vlak aan de ene kant een een mooie hoge bult aan de andere kant.

Fu*k,waarom zie ik dit nu pas?
Heb vorige week net een Savage nitro erbij gehaald,vond ik altijd al gaaf!
Net Fastlane alu.diff's erin gepropt,en hopen dat er niets stuk gaat aan dit apperaat(je)
Ik heb ook een Baja,maar die is groot,en heeft veel ruimte nodig (rijden,en vervoeren),dus mocht de Savage bevallen gaat de Baja verkoop (jammer eigenlijk,deze is perfekt uitgevoerd nu met alu,en alles verbeterd wat er maar stuk kan gaan aan een Baja)
Ik wil dit weekeind ook wel rijden,dus wie gaat er nog meer,en waar?
Groetjess Mike

Zaterdag misschien bij de N348 ? Is groot terrein nu helemaal vlak aan de ene kant een een hoge bult aan de andere kant

Wat had jij ook al weer voor auto Mlml13? Was dat geen emaxx?
Mike lokatie is bij de n348 bij de nieuwe fietsbrug

Oh ja, ook leuk. Ben op zoek naar iemand met een e-maxx. wil er misschien 1 kopen maar wil eerst eens kijken of ik hem mooi genoeg vind.
Beterschap

Ik wilde morgen (zaterdag) eind van de middag en/of zondag eventjes kijken in misschien nog rijden. De vorige keer had ik wat problemen met mijn buggy, lekke band...lijm liet los. Ik heb nu de boel verlijmd.

Vandaag de motor verbouwd,geen tijd voor autootjes..morgen rond de middag wou ik evt. De Savage uitlaten..de Baja heeft gister al gebrult :D
Nog meer gasten morgen?

Back