offroad rijders in deventer

ik zou ook nog even in diepenveen indoor rijden komen kijken begint dacht ik rond 6 uur. hoe laat gaan jullie rijden bij 348?

Okey ik heb geprobeerd de dean op mn nieuwe lipos te krijgen. Ik denk dat ik een verkeerde soldeerder heb of ik doe het gewoon verkeerd. Het zijn ook mega dikke kabels en mega kleine deans. Wie kan/wil me hier mee helpen.
Was trouwens ook vergeten krimpkous te kopen. Zullen ze ook niet even helpen herinneren als je deans koopt :-(

Lol motors slopen ftw maar hoelaat we gaan rijden hangt een beetje af van hoelaat Angelo en max klaar zijn :p

haha ^^ tja dan maar op een ''nette'' manier xD. En nils zo te zien gepost met je iPod want het is lrp haha:P. ooh ja en hoe laat we klaar zijn geen idee:P. Heb helemaal geen zin want in het slash topic zeggen ze weer 83 of 86 tands spur enzo pff wil gewoon rijden :P:P.

Laatst bewerkt:
Net 2 savage's opgehaald,1 met Mamba Max lipo en hele shit erbij, en de ander nitro 4,6 beide fast lane opgebouwd,en nog nieuw..ff kijken welke van de 3 Savage's ik houd,3 is teveel :-)

Hoe laat en waar ga je rijden. ik wil KIJKEN..
Hoe kom je daar zo snel aan man, ik heb me toen helemaal gek gezocht naar een flux

Marktplaats..geruild met de Baja..dit is geen flux,maar een Mamba in een Fastlane setup..ben benieuwd,ben nu de kilo's aan het laden en wou naar het eten bij mij in de straat op het gras rijden..(kom maar langs als je wilt..
Hoe leeg mag de lipo,en hoe moet je ze weg leggen?,weer opladen oid?

ligt er aan wat voor lipos je hebt. De 2S lipo mogen per cel niet lager dan 3.3 zijn dacht ik zo uit mn hoofd. En het meest veilige is gebalanceerd laden. dan hou je alle cellen gelijk.

Dat doe ik ook,maar heb net ff gereden,en moet ik ze dan ontladen,of weer volladen? Net 5 minuten heel zachtjes gereden...wat een power!!!
Moest stoppen omdat een boutjes los was getriltvan de stuurinrichting,aluminium is dat,en niet geborgd!..
Ik kon de Spektrum er niet op aangesloten krijgen?,vreemd..

Back