Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die foto is niet live hoor!!,ligt er nu anders bij natuurlijk,een stukje verder lopen over de crossbaan zag ik een hele grote bult..maar bultjes zat wat ik zo gauw zag,ze maken het bouwrijp voor plan Steenbruggen dacht ik zo
Moet vandeweek ff de achteruit monteren,net binnen gekregen,en er moet nog wat meer optie spul binnen komen deze week,ook een quad body besteld/gekocht,daar moet ik nog een poppetje voor vinden..
Nee Max, je zit verkeerd. Het is vanaf Deventer gezien voor de Schegt en dan dat stuk grond achter die container.
Dit is de scheg lokatie. Vlak terrein maar is zeker wel wat van de maken.
En dit is het terrein waar mike het over had. Ook vlak en ik verwacht dat dit er niet zo heel lang meer zo bij ligt dus zonde om te scheppen.
Oh daar was dat dus, haha ik was al 3 keer door de maasstraat gereden (dat is de andere kant van de weg) maar kon al niets vinden. Waar wordt dat nu voor gebruikt dan?
Bij de scheg is het waar meer afgelegen zal ook niemand last van ons hebben want jou lokatie is wel in een woonwijk he. Als we met aardig wat mensen ons een dagje inzetten met snoeischaren,scheppen en wat hark komen we een heel eind daar hoor. Maar dan moet er wel wat hulp komen.
Aarde is makkelijk te vinden ligt genoeg daar. Iedereen heeft ook wel een schep/schop.
Okey ik geef toe het is even wat werk maar we kunnen er wel wat moois van maken.
Misschien eerst eens bekijken of dat stuk grond een bestemmingsplan heeft en zo ja wanneer er iets gaat gebeuren. Stel dat het nog een paar jaar zo ligt dan hebben we tot die tijd een leuke plek, en wie weet....
Ik heb alleen geen idee hoe en waar je dat op kan vragen.
En even voor de duidelijkheid, dit is geen 1 of 2 mans actie. Dus als we wat willen moeten we dat met zn alle doen.