offroad rijders in deventer

Waarom niet als ik vragen mag? Dat andere veld is er klein, vol gas kan je er zeker niet geven.
Ik geef toe het is nu nog 3 keer niets bij de scheg maar is wel groot en heeft wel potentie

we kunnen ook naar de gemeente gaan! sniperx heeft al een begin gemaakt, kijk maar de off-road baan deventer topic.
mij lijkt ook niet dat we overal een schep in de grond mogen zetten zonder toestemming.

Als je de laatste pagina leest zie je dat dat een beetje stil ligt. Daarom heb ik dat topic ook gelinkt aan deze verleden week. Het is niet zo makkelijk om even naar de gemeente te gaan en dan iets voor elkaar te krijgen. Daar is een goed plan voor nodig en op zijn minst aspirant leden.

weer ik, het is ook niet iets waar geen geld in speelt. misschien gaat sniperx het nog oppakken, dus we zien wel. zo staat het tenminste ergens.

Met "we zien wel" kom je nergens ik heb daarom sniperX even een PM gestuurd.
Aan de hand van zijn antwoord kan ik er weer verder mee, of beter, kunnen WE er verder mee. Afwachten is niet mijn sterke kant haha ik wil wat doen.

Hej gefeliciteerd man (toch geen HP versie gekocht? ) Nog wel een ontvanger en zender dus. Ga je zeker veel plezier mee hebben.
enneee die castle link zou ik graag even willen lenen van je voor wat instellingen

Nope HP is duur en slecht tweedehands te krijgen, dit was een buitenkansje zeg maar.

Heb al een DX3R met ontvanger hier dus meteen rijden zeg maar zonder direct te hoeven investeren. Kan ik geld apart leggen voor de direct noodzakelijke upgrades en hopups;)

Lenen mag altijd, kost je een bak koffie ;)

Daar heb je gelijk in de Hp's zijn bijna nog niet 2e hands te krijgen (niemand wil zo mooie auto weg doen haha)
Bak koffie is goed hoor, hadden we ook een bak koffie voor het lenen van mijn HP gezegd dan kunnen we samen drinken hahha.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nou echt grote verschillen in zitten als je je ze naast elkaar zou zetten

Naar het schijnt zit er minder dan een inch tussen de HP en de 2350, de 2350 zou korter zijn speciaal voor backflips. Zal eens zien waar ik dat gelezen heb.

Backflips gaan prima met mijn hp hoor haha. Is echt gaaf gezocht maar je kap zit er wel wat minder mooi uit na het oefenen haha

Ja die backflips gaat ik natuurlijk even proberen, is me met de E-Revo ook wel gelukt maar dat was meer geluk dan weisheid ;)

Kan overigens die tekst niet meer terugvinden dat er een minimaal verschil qua lengte tussen de 2350 en de HP zou zitten, misschien in de war ergens anders mee,,,,8-)

ik vind em niet echt te klein. we kunnen hem ook nog uitbreiden. En tja vol gas hoeft ook niet op een baantje vind ik. Dat andere veld bij de scheg is wel groot maar er ligt echt nog helemaal niet en veel onkruid en volgens mij lagen er wat losse stenen enzo. Maar darkifire jij had toch ook nog een plek waar je wel wou rijden toch"?
Waarom niet als ik vragen mag? Dat andere veld is er klein, vol gas kan je er zeker niet geven.
Ik geef toe het is nu nog 3 keer niets bij de scheg maar is wel groot en heeft wel potentie

Ik zal vanmiddag ook even kijken rond 1 uur daar (maaststraat)en stukje rijden. Misschien is het wat. Bang voor vieze handen max? :-)

Back