vandaag aan de afwerking (kan het geen laklaag noemen :lol: ) vd deur begonnen..
gewoon maar wat geprobeerd ...
met dit als resultaat
over de grondlaag ging een laag zilvergrijs , toen de beschadigingen gemaakt , de palen geweathered met zwart acrlyl.
toen de palen afgeplakt en er weer een matt witte grondlaag over de deur zelf gespoten , gewacht tot het semi droog was en toen gaan gaan wrijven ..en zodoende de beschadigingen eerin gemakt.
daarna alles met glassex ingespoten (waarom ? tsja weet ik veel :lol: ) en met watervast fijn papier de boel weer enigzins gevlakt
daarna met acyl zwart de lijnen ingewassen en met een sapje zwart de deur ingewreven..
en als laatste met wat bruin schoensmeer de deur gepoetst , je ziet het niet maar dit gaf net weer een andere tint
nu moeten er nog scharnieren op , schuifsloten maar die worden gewoon chroom
toen alvast wat kleine decals toegevoegd , let niet op de buitenrand vd grote dat word nog bijgewerkt ...
toen de brug een basis laag zilver gegeven , deze word dan later ook geweathered ,gewoon een beetje vuil maken en misschien nog wat met een kleur voor sommige delen
later komen er naar alle electrische apparaten stroomdraden te lopen
ik zat zo eens te kijken naar dat werkbankje met de bankschroef en vond het eigenlijk maar een zielig ding , meer eenw erktafel voor in een metaalwerkplaats oid..
ik wilde een echte werkbank ....
dus toen eens zitten verzinnen en ik heb de gereedschapkist/ kast genomen en in de garage kit zat ook een grote aircondinioner unit..
deze heb ik verzaagd tot ...
de achterkant vd airco heb ik tussen de 2 delen gelijmd en toen bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn een houten werkblad te maken
na een laagje zilver heb ik er 4 latjes opgelijmd , deze vlakgeschuurd en geweathered met een sapje , ook de onder kasten zijn daarna behandeld
en kreeg ik dit
gelijk een inspectie van het personeel :lol:
het werkblad
maar tsja hier hoort die bankschroef op natuurlijk , deze was verlijmd met de andere werktafel , gelukkig kreeg ik hem los met een mesje en >>>
die bankschroef krijgt nog wel wat aandacht later staat nu alleen in zilvergrijs