vandaag dus op visite bij mijn schoonmoeder en mijn fujimi kit maar meegenomen en daar lekker aan de eettafel zitten bouwen :lol:
man .. wat zit er veel in , echt veel en mooi spul ook :shock:
alles op de fotos is al wel wat geschuurd en de naden gevlakt maar er zit nog wel wat plamuur werk in :brouw:
eerst de vaatjes gemaakt , de helgsels moeten er nog aan maar die zijn zo teer ik had niet een juist mesje bij me om die onbeschadigd te kunnen bevrijden uit het sprue :lol: :lol: , ook sommige dingen die ik heb gemaakt daar moeten nog zwenkwieltjes onder , hier heb ik maar even mee gewacht en doe ik vd week thuis wel , veel te klein en teer
maar goed de vaatjes en gelijk maar met een aansteker verwarmd en met de achterkant vd aansteken deuken erin gemaakt , veel leuker en zeker met de juiste verf en weathering straks
toen het voorraaadrek gedaan (priegelding :lol: ) , de jerrycans en de garage brug
toen een bureau , werkbank en brandblusserte gedaan
acytyleen en zuurstoffles en gelijk de bankschroef op de werkbank gelijmd , deze is heel goed te verven op deze manier straks
de grote toolbox met laden gemaakt
en de kleine erop die je ook los neer kan zetten
alles zo bij elkaar
nu heb ik nog een motortakel , krik , steunen , lasapparaat , haspel en veeeeel meer en dan nog al het kleine spul als een telefoon , camera , al het gereedschap
echt een te gekke kit (thnx easyrider !!!!!!!!!)
toen thuis maar eens wat neergezet om te kijken
en verder gegaan aan de trapleuningen , ik zeg eerlijk achteraf nu had ik betere ideen ervoor , zowel de plek vd zolder als de trap maar ik laat het zo , er zit al veel werk in en mijn hout .. begint op te raken
het enigste waar ik mee zit is zie onderkant vd zolder , schuine steunen weghalen en er ramen in maken en als kantoor of open laten ??
overzicht vd grootte