en weer verder gegaan met de roest
het is toch een kwestie van proberen voor mij de eerste keer dat ik echt complete roest probeer te maken .
eerst het chassis aangepakt met structuur en oneffenheden en een wash waarna ik echt hout in het laadbakje heb gemaakt
toen het en der nog wat roeststruur gemaakt en een sapje met donkerbruin acryl erover gedaan , dit bracht de boel compleet tot leven en het leek gelijk veel echter , de eerste laag is meer roodbruin ..
het donkerbruin was maar een lichte wash maar haalde het randje van het roodbruin af zeg maar
toen maar eens een dryfit gedaan van alle parts
ik wilde een soort bomber seats maken (met van die speedholes erin) maar opeens dacht ik tot nu toe krijgt hij steeds meer een classis feel zeg maar ..
ratrod ....hmm zou cool zijn als de lederen bank verweerd was en zeg maar droogte scheurtjes heeft ...
dus ik hem gewoon een krasser gepakt en er op los gekrast , als het niets werd had ik altijd nog zat stoeltjes om wat te maken
eerst mega veel diepe krassen gemaakt
en er toen een bruine wash over gedaan op de foto nog waterig en nat
nu wil ik ook nog een stukje eruit gaan halen bij de bestuurderskant en er een heel klein plukje stof / pluizig spul inlijmen alsof het leer gescheurd is en de vulling er uit komt
en waarschijnlijk een wat ouder ogend stuurtje erin maken