Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze week zijn er weer wat onderdelen binnen gekomen voor de Kraft Commander, kan weer lekker wat gaan doen.
Voor de voeding wil ik een lipo gebruiken nu heb ik een 500 en 800 mah laten komen, maar heb geen idee wat zo iets verbruikt.
Deze week zijn er weer wat onderdelen binnen gekomen
Dat was ik niet, dat was F2B, ik heb geen slechte ervaringen met clones.Max al eerder aangaf is het verstandig orgineel arduno te kopen
Als de bootloader klein genoeg is ( snel genoeg doorloopt) zal het wel loslopen.V.w.b. de Nano Every: Mike beschrijft waarom hij het uploaden met USBasp doet in plaats van de gebruikelijke seriële aansluitingen, ik weet niet of dat bij de Every ook kan c.q. noodzakelijk is.
Zoek eens op “Spektrum DX4E of 5E”, deze zenders worden bij Horizon RTF modellen meegeleverd en zijn vaak 2de hands te koop. Ik heb laatste jaar op de Luftzirkus een ongebruikte DX5E zender voor €15.- gekocht... (voor mijn Microaces modellen).Heeft iemand een simpele zender te koop??
Hier zie je hoe je een moderne reed set opbouwt: http://www.mode-zero.uk/viewtopic.php?f=26&t=126Nee ...Reed simulatie...ik bedoel 1 knuppel met propo of nog mooier... reed functie. dus uitsluitend nix of volle uitslag met de knuppel..