UPDATE 12
De afgelopen tijd weer wat kleine dingen gedaan aan het model. Zo heb ik onderandere de uitlaatdemper, accubak en de luchtketels aan het chassis bevestigt.

De uitlaatdemper, accubak en luchtketels bevestigt aan het chassis
In de uitlaatdemper heb ik de rijregelaar weggewerkt. Op deze plaats zit hij zo dicht mogelijk bij de aandrijfmotor en de voeding (12v) in de accubak.

De rijregelaar weggewerkt in de uitlaatdemper
Ook heb ik de radiateur in het chassis geplaatst. In de radiateur heb ik de speaker voor de geluidsmodule weggewerkt.

De radiateur met weggewerkte speaker geplaatst in het chassis

Vanaf alle kanten is het niet te zien dat er een speaker in zit
Om de speaker vast te klemmen in de radiateur heb ik een kunststof ring gedraait. Deze ring past strak in het huis van de radiateur, zo kan ik de speaker er ook nog altijd uithalen als deze bijvoorbeeld kapot is.

Het radiateurhuis, speaker en de kunststof (klem) ring
Ook de ontvanger, multiswith en de geluidsmodule hebben een plaatsje gekregen. Deze heb ik in de linkse bergkist weggewerkt. Om alles een beedje vast te zetten heb ik van polystyrol een huis gemaakt waar alle componenten precies in passen.

Zo is alles ook goed berijkbaar vanaf de buitenkant
En dan tot slot nog een paar foto's van het model tot nu toe

Links

Rechts
Tot de volgende update
Met vriendelijke groet,
Niels van den Elzen
De afgelopen tijd weer wat kleine dingen gedaan aan het model. Zo heb ik onderandere de uitlaatdemper, accubak en de luchtketels aan het chassis bevestigt.

De uitlaatdemper, accubak en luchtketels bevestigt aan het chassis
In de uitlaatdemper heb ik de rijregelaar weggewerkt. Op deze plaats zit hij zo dicht mogelijk bij de aandrijfmotor en de voeding (12v) in de accubak.

De rijregelaar weggewerkt in de uitlaatdemper
Ook heb ik de radiateur in het chassis geplaatst. In de radiateur heb ik de speaker voor de geluidsmodule weggewerkt.

De radiateur met weggewerkte speaker geplaatst in het chassis

Vanaf alle kanten is het niet te zien dat er een speaker in zit
Om de speaker vast te klemmen in de radiateur heb ik een kunststof ring gedraait. Deze ring past strak in het huis van de radiateur, zo kan ik de speaker er ook nog altijd uithalen als deze bijvoorbeeld kapot is.

Het radiateurhuis, speaker en de kunststof (klem) ring
Ook de ontvanger, multiswith en de geluidsmodule hebben een plaatsje gekregen. Deze heb ik in de linkse bergkist weggewerkt. Om alles een beedje vast te zetten heb ik van polystyrol een huis gemaakt waar alle componenten precies in passen.

Zo is alles ook goed berijkbaar vanaf de buitenkant
En dan tot slot nog een paar foto's van het model tot nu toe

Links

Rechts
Tot de volgende update
Met vriendelijke groet,
Niels van den Elzen