Hallo Xeneon,
Leuk dat je reageert, ik ben al weer een heel eind ik heb vorige week nummer 35 binnen gekregen. Ik heb zondag avond de hele avond zitten bouwen.
Na februari heb ik drie maanden lang niets meer gehad, toen heb ik een mailtje gestuurd of ze mij vergeten waren, dat was niet zo maar ze hadden blad en onderdeel 26 niet voorradig. Of ik nog even wilde wachten. Tot de laatste week van Mei heb ik niets gekregen en nu opeens elke week een pakket. Ze zijn daar een beetje onregelmatig geloof ik. Als ze niets hebben staat alles stil maar als het dan begint doen ze meteen alles maar tegelijk. Ik heb tot nu toe elke week een pakket, dat zijn nu al 4 achter elkaar.
Als iedereen die verpakkingsproblemen even bij het verzendadres meldt zijn ze daar van op de hoogte en kunnen ze misschien weer terug op dozen verpakking. Ik had een krom stangetje voor Jupiter, dat heb ik zelf weer recht gebogen. En een tijdschrift met een snee erin dor 6 bladzijden heen. Maar dat tijdschrift hebben ze netjes vervangen, nadat ik er foto's van had gemaakt en naar Zoetermeer had gestuurd.
Ik hoop dat ze in 't vervolg weer in kartonnen dozen blijven leveren, dan blijft alles tenminste heel. !!
Succes met bouwen!
Lampje46http://www.modelbouwforum.nl/forums/images/smilies/bye.gif