ONTMOETINGSDAG Bouwers Statische Historische zeilschepen 2013

• Topicstarter Topicstarter Germt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja hoor, waarschijnlijk zaterdag 25 oktober 2014 vanaf 10.00 uur in Barneveld:cool:

Let op er staat: "..... waarschijnlijk......" !
Het is de streefdatum want het moet nog met de Kombuis afgesproken worden, de definitieve datum wordt na de zomervakantie van 29014 afgesproken

Andy:pim:

de definitieve datum wordt na de zomervakantie van 29014 afgesproken

Andy:pim:
Dat ga ik niet meer meemaken, 29014 dat is over 27000 jaar.....

Behoudens het grapje over de datum, begrijp ik dat het weer Barneveld word.
Word er ook over nagedacht om het eens wat dichterbij te doen voor de mensen in het zuiden des lands?
Ik heb bijv. een slechte (versleten ) rug die gewoon nooit meer beter word, maar zou er toch wel héél graag ook eens bij willen zijn. En hoe verder van huis des te kleiner mijn kansen zijn om het eens mee te maken.

:rolling::rolling::rolling:
Ik ga het dan ook niet organiseren hoor, bovendien zijn dan de meeste schepen ook allemaal weer vergaan denk ik;)

Dat ga ik niet meer meemaken, 29014 dat is over 27000 jaar.....

Behoudens het grapje over de datum, begrijp ik dat het weer Barneveld word.
Word er ook over nagedacht om het eens wat dichterbij te doen voor de mensen in het zuiden des lands?
Ik heb bijv. een slechte (versleten ) rug die gewoon nooit meer beter word, maar zou er toch wel héél graag ook eens bij willen zijn. En hoe verder van huis des te kleiner mijn kansen zijn om het eens mee te maken.

Als onze schepen er maar over 27000 jaar nog zijn; dan hebben ze denkt ik ook wel wat antiekwaarde opgebouwd ;).

Piet, ik ben er helemaal voor, ik heb het er toevallig vandaag met Chris nog over gehad: we zitten met minstens 10 bouwers binnen een redelijke straal van elkaar vandaan in 'het zuiden'. We zouden bijvoorbeeld in het voorjaar eens kunnen kijken wat mogelijk is. We moeten er denk ik wel voor waken dat we geen subforum binnen een subforum krijgen. Barneveld heeft twee grote voordelen: het is binnen NL echt centraal gelegen en de omvang van de kelder leent zich perfect voor een redelijk grote groep. Dus, wat mij betreft blijft de ontmoetingsdag gewoon in z'n huidige vorm bestaan, maar tussentijdse bijeenkomsten van enthousiastelingen die bij elkaar in de buurt wonen is natuurlijk altijd welkom...

Nee, bij normale (lineaire) weergave staan alle berichten chronologisch gerangschikt. Daarom is het bij een reactie op een eerder bericht makkelijk als je een quote daarvan plaatst (zie mijn reactie in de gelagkamer van even geleden).
Vroeger werd in fora wel de zogenaamde vertakte weergave gebruikt waarbij te zien was op welk bericht gereageerd werd, maar deze wordt nauwelijks meer gebruikt (hoewel deze nog steeds in te stellen is).

Dat kan je instellen.Als je een reactie in een discussie plaatst word je automatisch geabonneerd op die discussie. In je opties kan je aangeven wat een abonnement inhoudt. Het laagste niveau is dat het wordt opgenomen in de lijst van nieuwe berichten met abonnement die je te zien krijgt als je "Gebruikersinstellingen" links in de donkerblauwe menubalk bovenin kiest. Maar je kan er ook voor kiezen om een email te ontvangen als er een nieuw bericht in een discussie waarop je bent geabonneerd wordt geplaatst.
Je kan dat per discussie wijzigen. Als je geabonneerd bent hef je eerst het abonnement op via het menu "discussietools" terwijl je de discussie bekijkt. Daarna kies je "abonneren op deze discussie" weer via "discussietools" en krijg je de keuze van het soort abonnement. De tweede keuze ("Map") doe je niets mee (er is geen andere keuze).

Groet,

Ad Bakker
PS
Jammer dat je geen SF meer schrijft, Isaac:D. Ik heb zo'n beetje alle Asimov's gelezen, en mis nieuwe aanwinsten wel:(.
HELAAS,IN 1992 BEN IK DEFINITIEF GESTOPT MET SCHRIJVEN..

HELAAS,IN 1992 BEN IK DEFINITIEF GESTOPT MET SCHRIJVEN..

Inkt en inspiratie op? Kan gebeuren, ja. Bescheidenheid zal het niet zijn:D.

Maar het is jammer,ik mis zijn boeken en die van een aantal tijdgenoten nog steeds. De aangroei van nieuwe SF "oude stijl" is maar mondjesmaat.

Groet,

Ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back