ONTMOETINGSDAG Bouwers Statische Historische zeilschepen 2013

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Germt, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    Let op er staat: "..... waarschijnlijk......" !
    Het is de streefdatum want het moet nog met de Kombuis afgesproken worden, de definitieve datum wordt na de zomervakantie van 29014 afgesproken

    Andy:pim:
     
  2. pietsan

    pietsan Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 dec 2011
    Berichten:
    8.192
    Locatie:
    Zeeuws-Vlaanderen
    Dat ga ik niet meer meemaken, 29014 dat is over 27000 jaar.....

    Behoudens het grapje over de datum, begrijp ik dat het weer Barneveld word.
    Word er ook over nagedacht om het eens wat dichterbij te doen voor de mensen in het zuiden des lands?
    Ik heb bijv. een slechte (versleten ) rug die gewoon nooit meer beter word, maar zou er toch wel héél graag ook eens bij willen zijn. En hoe verder van huis des te kleiner mijn kansen zijn om het eens mee te maken.
     
  3. Germt

    Germt Guest

    :rolling::rolling::rolling:
    Ik ga het dan ook niet organiseren hoor, bovendien zijn dan de meeste schepen ook allemaal weer vergaan denk ik;)
     
  4. Spijkertje

    Spijkertje

    Lid geworden:
    9 jul 2013
    Berichten:
    1.638
    Locatie:
    Eindhoven
    Als onze schepen er maar over 27000 jaar nog zijn; dan hebben ze denkt ik ook wel wat antiekwaarde opgebouwd ;).

    Piet, ik ben er helemaal voor, ik heb het er toevallig vandaag met Chris nog over gehad: we zitten met minstens 10 bouwers binnen een redelijke straal van elkaar vandaan in 'het zuiden'. We zouden bijvoorbeeld in het voorjaar eens kunnen kijken wat mogelijk is. We moeten er denk ik wel voor waken dat we geen subforum binnen een subforum krijgen. Barneveld heeft twee grote voordelen: het is binnen NL echt centraal gelegen en de omvang van de kelder leent zich perfect voor een redelijk grote groep. Dus, wat mij betreft blijft de ontmoetingsdag gewoon in z'n huidige vorm bestaan, maar tussentijdse bijeenkomsten van enthousiastelingen die bij elkaar in de buurt wonen is natuurlijk altijd welkom...
     
  5. ABrouwer

    ABrouwer

    Lid geworden:
    30 nov 2010
    Berichten:
    1.551
    Locatie:
    Ede
    :oops: fautje moed 2014 sijn :oops:
     
  6. ASIMOV

    ASIMOV Guest

     
  7. Ad Bakker

    Ad Bakker In Memoriam

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    9.124
    Locatie:
    Barendrecht (NL)
    Inkt en inspiratie op? Kan gebeuren, ja. Bescheidenheid zal het niet zijn:D.

    Maar het is jammer,ik mis zijn boeken en die van een aantal tijdgenoten nog steeds. De aangroei van nieuwe SF "oude stijl" is maar mondjesmaat.

    Groet,

    Ad
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina