ONTMOETINGSDAG Bouwers Statische Historische zeilschepen 2013

• Topicstarter Topicstarter Germt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle deelnemers aan de ontmoetingsdag van morgen een prettige en leerzame dag toegewenst.
Andy noemde het al, ik kan deze keer helaas weer niet aanwezig zijn. Wellicht een volgende keer, ik hoop dat het er toch een keer van komt.

Groet,

Ad

Da's jammer, maar als ik de berichten via andere middelen volg zal het toch érg druk worden, dus bij deze de oproep;
Er zal een lint gespannen worden langs de tafels, maar hou a.u.b. de modellen in de gaten:)

Een goedemorgen
Een ieder die zich heeft ingespannen voor het slagen van de ontmoetingsdag
U bent geslaagd . Het was geweldig . Wat mij betreft kunnen we op deze voet door gaan. Goed voor het volgend jaar. Ik heb er van genoten.
Bedankt. Ton :proost:

Ontmoetingsdag

Voor de zuiderlingen mss eens op een andere locatie... dan ik denk aan bvb. iets "Zeelandscher" ;)
En het mag gezegd: ik heb mijn ogen opengetrokken... mooie stukken gezien!!! Proficiat allen.

bedankt voor het delen van deze foto's Andy.
het is voor zover ik het kan beoordelen, een van de grootste verzamelingen klassieke schepen bij elkaar de laatste jaren in Nederland.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgende keer beter

Reactie

Beste Historische Zeilschepen bouwers,

Jullie hebben er een zeer leerzame bijeenkomst/tentoonstelling van gemaakt.
Al mijn vragen zijn beantwoord.
Het kon niet beter!
En dan ook nog al die museumstukken kunnen zien; geweldig.
Was van plan om er een uur voor uit te trekken;
het zijn bijna 3 uur geworden, hetgeen betekent dat het meer dan goed was.

Zijn er nog veel bezoekers geweest over de gehele dag gezien?

Het was op sommige momenten behoorlijk druk, eerlijk gezegd hield ik nu en dan mijn hart vast voor onze modellen, maar is gelukkig voor zover ik weet totaal géén schade.
Een aantal, ik kan het eigenlijk niet schatten, maar er zijn enorm veel foto's gemaakt........ spionnen????;)

Ik heb de foto's gezien en dat ziet er weer verzorgd uit! Spijt dat ik er niet bij kon zijn. Komt er ook nog een verslag, of alleen de foto's?

in posting 151 staat een link, daar staan er een hoop op, maar die heb je misschien al gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back