Nu ik de inschrijving gesloten heb kan ik een overzicht laten zien van de deelnemers aan de ontmoetingsdag.
Eerst nog even een paar details;
De dag is in een ruim verlichte kelder van De Kombuis in Barneveld, waar de deelnemers de beschikking hebben over hopelijk voldoende ruimte om de modellen weg te zetten.
Er zijn deelnemers met meerdere modellen , het kan zijn dat hij moet rouleren met zijn modellen, maar dat zien we dan wel.
Voor koffie en broodjes wordt gezorgd, daarvoor is een bijdrage van € 5,= afgesproken.
Uiteraard is er genoeg mogelijkheid om elders iets te nuttigen in de omgeving.
Parkeer gelegenheid is er in de directe omgeving, maar is een betaalde parking.
Ik raad ieder dan ook aan om indien mogelijk te carpoolen, zou zijn de kosten te overzien.
(Uiteraard naar inzicht van de deelnemers zelf, is maar een tip)
Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat andere forumleden welkom zijn om te komen kijken, het is tenslotte een openbare ruimte.
Iedereen draagt de verantwoordelijkheid voor zijn eigen model, en samen moeten we er voor zorgen dat de modellen niet door "buitenstaanders" worden bekeken met hun handen, dus letten we een beetje op elkaars modellen.
De dag begint om 10.30 uur.
Een verslag met foto's van de dag wordt na deze dag hier op dit draadje geplaatst, waarna ik het slotje van dit draadje af laat halen, om straks weer een nieuwe te maken.
Uiteraard wanneer er behoefte is aan navolging van dit initiatief.
Wij (Andy, Dick en ik) wensen iedereen een gezellige en leerzame dag toe, en hoop dat alles probleemloos verloopt.
Wij hopen iedereen te mogen begroeten op 26 oktober in Barneveld.
De deelnemers:
Achtereenvolgens, naam; forumnaam; model; en globale afmeting.
Andy; ABrouwer; Prins Willem; 76 cm
Dick; Dick2; San Juan de Nepromuceno; 96 cm
Germt; Germt; Wappen von Hamburg; 110 cm
Erik; Eagter; Leida 35 cm; Santa Maria 60 cm; Dolphyn; 78 cm
Fred; FredRaket ;Gotheborg 60 cm; Souvereign of the Seas; 100 cm
Henk; HenkL; Victory; 135 cm
Piet; Pietsan; Bounty; 70 cm
Rob; Rob2; Halve Maen; 68 cm
Jan; JanZMC; Wasa ; 94 cm
René; RenéWitteman; Victory; 134 cm
Dirk; Amazone; Diorama werkboot 20 x 30 cm; Doorsnede Pinas 40 cm
Ton; Ton1937; Wappen von Hamburg; 110 cm