ONTMOETINGSDAG Bouwers Statische Historische zeilschepen 2013

• Topicstarter Topicstarter Germt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Andy, ik weet hoe leuk het is. Wacht maar tot ze willen knutselen. Dan willen ze naast opa zitten.

Laatst bewerkt:
Ben de 21 st 76 geworden dan komt er zo,n blaag van 7 jaar die tegen je zegt. Nee opa dat moet je zo doen. Dan denk ik Waar zijn de luiers
gebleven.:p:p:p
Groet Ton.

Als ik zo de bestellijstjes bij deze en gene zie groeien zal het ook in de winkel lekker druk gaan worden.
Ik kan jammer genoeg niet komen in verband met drukte op het werk in combinatie met een verbouwing van de woonkamer. De volgende keer zal ik alles er aan doen om aanwezig te zijn

Dat is jammer Jan, ik had graag het schilderwerk op je Wasa bewonderd:(
Hopelijk volgende keer :cool:

PS; de bestellijstjes groeien inderdaad gestaag;)

Ik ben de organisator, dus ik mag als éérste ongestoord shoppen:rolling::rolling::rolling:

Germt,
n.a.v. bericht #28.
Ik neem mijn laptop ook mee. Zelf heb ik een 10 tal publicaties. En met die van jou kunnen we belangstellenden, mits die een USB stick hebben meegenomen, voorzien van gewenste literatuur.
Als anderen ook iets te delen hebben is dat natuurlijk ook mogelijk.
Tot ziens
Jan Zwart.

Geweldig jongens, dat is mooi:D
Ik moet nog even een extra stickje (hmmm:confused:) halen.
Mijn laptop meenemen heeft geen zin, dan moeten we minimaal een weekend hebben voordat dat ding iets overgezet heeft.
Daar gaan we ter plekke wel uitkomen.
Ik heb neem i.i.g. een stick mee waar nu +/- 30 boeken op staan, inclusief de complete jaargangen van de Model Shipbuilder uitgaves (ruim 50 stuks):cool:
Dit is bijna 8GB aan gegevens, dus zorg voor flinke sticks
Mag iedereen gebruik van maken en overzetten.
Als we een paar snelle laptops hebben komen we al een heel eind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Andy,
Als je het over de stroomvoorziening hebt, kijk of het mogelijk is om ook bij de modellen een aansluiting te hebben. Dan kan ik de verlichting in mijn Victory ook aanzetten.
Jan Zwart.

Misschien een haspeltje meenemen, de stroomkosten zijn te verwaarlozen:cool:

Oh ja, Andy is natuurlijk één van de medeorganisatoren, dus die mag ook eerst shoppen, maar daar hebben we niet veel last van.
Hij gaat vast en zeker in zijn nieuwe funktie als OPA bij de poppenhuizen kijken voor zijn kleindochter.;)
Die hebben ze bij de kombuis ook:rolling::rolling:

(Sorry, kan het gewoon niet laten:))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back