Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een goede modelbouwzaak heeft het welop de tekening staat 0.3mm veren staal waar kan ik dat vandaan halen?
Het mag niet rekken, dus dyneema is dan wel aan te bevelen. Te koop (voor weinig) in een hengelsportzaak.en die "stuurstagen" mag dat ook van andere soort vislijn zijn?
Meen je dat nou? Hoe lang is een golf hole eigenlijk - tussen de 100 en de 560 meter zegt Wikipedia. Lijkt me toch nog een prestatie om een "hole-in-one" te gooien, zeker als je staat te sturen bij het startpunt. Hoewel een "birdie" of een "albatros" toepasselijker is...Theo zei:Bart,
Ik had dit al eens gelezen. Dit stukje is uit 2000. Sindsdien heeft de ontwikkeling van de DLG niet stil gestaan en zijn de kisten zoveel beter gaan presteren dat DLG-golf geen uitdaging meer is.
Nee daarom schreef ik ook al: 6.00 u. 's morgens...de materiaalverzamelaar zei:Ik denk niet dat er een golfbaan is die een aantal DLG zal toelaten om daar DLG golf te spelen.
Nou eerder denk ik dan er zelf wel eentje te gaan bouwen...de materiaalverzamelaar zei:Ik zou zeggen kom kijken op 16 September in Vlaardingen of later in Zoetermeer (vlgs
mij in de buurt van de golfbaan),