F
Frank
Guest
Dank Francis 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Frank zei:Voor 3S is de Medusa 3400 de beste keus. :!:
Ik was namelijk van plan deze motor aan te kopen voor mijn heli, wat is hier mis mee?
Lainke zei:In jullie eerste post hebben jullie bewust de standaard motor niet genomen, spreken we dan over de Align 430L 3550kv motor?
Ik was namelijk van plan deze motor aan te kopen voor mijn heli, wat is hier mis mee?
Frank zei:Lainke zei:In jullie eerste post hebben jullie bewust de standaard motor niet genomen, spreken we dan over de Align 430L 3550kv motor?
Voor de vele problemen met de 430L motor en de Align regelaar waar de koelrib op de kripmkous is geplaatst 8O moet je maar even op runryder kijken.
Het wil niet zeggen dat het (altijd) problemen geeft maar je kan je euro maar 1 keer uitgeven, dus dan maar goed.
En wat is dan goed
Voor de vele problemen met de 430L motor en de Align regelaar waar de koelrib op de kripmkous is geplaatst
Dus jullie zouden de 450F verkiezen boven de 430L van Align?
Als je goed leest hebben ze de 430L niet getest dus zullen ze daar ook niet een mening over kunnen geven. Tenminste, denk ik dan