Even weer mijn topic opgedoken.
Niet veel gemeld laatste tijd, maar deste meer gedaan.
- WTC verlengt voor de inbouw van de motoren met gears voor periscopen.
- bajonet sluiting aangebracht.
- achterschip in elkaar gezet en aan het schuren.
- voorste deel van het dek bijgewerkt inclusief gat voor op de punt.
- voorschip verder geplamuurd en geschuurd (nat)
- periscoop buis gemaakt met mechaniek voor de bediening.
- veel testen van het periscoop systeem.
- aan de bovenkant van op de omzet randen van het dek de boel met 3 mm verhoogd. (dek ligt nu dus 3 mm hoger dan orgineel van uit Robbe.
Dit is gedaan om de boot steviger te maken, had die 3 mm nodig om mijn periscoop werkend te krijgen en het staat beter t.o.v. de vloedgaten.
Verder nog veel klein werk en foto's,
heeeeeel veeeel foto's en die moet ik nu dus gaan uitzoeken.
Als ik dat heb gedaan zal ik het een en ander platsen hier op de site.
Ik hoop dat het lukt om de boot met werkende periscopen mee te kunnen nemen naar SubSail 2008!
Groeten,
Joris
Niet veel gemeld laatste tijd, maar deste meer gedaan.
- WTC verlengt voor de inbouw van de motoren met gears voor periscopen.
- bajonet sluiting aangebracht.
- achterschip in elkaar gezet en aan het schuren.
- voorste deel van het dek bijgewerkt inclusief gat voor op de punt.
- voorschip verder geplamuurd en geschuurd (nat)
- periscoop buis gemaakt met mechaniek voor de bediening.
- veel testen van het periscoop systeem.
- aan de bovenkant van op de omzet randen van het dek de boel met 3 mm verhoogd. (dek ligt nu dus 3 mm hoger dan orgineel van uit Robbe.
Dit is gedaan om de boot steviger te maken, had die 3 mm nodig om mijn periscoop werkend te krijgen en het staat beter t.o.v. de vloedgaten.
Verder nog veel klein werk en foto's,
heeeeeel veeeel foto's en die moet ik nu dus gaan uitzoeken.
Als ik dat heb gedaan zal ik het een en ander platsen hier op de site.
Ik hoop dat het lukt om de boot met werkende periscopen mee te kunnen nemen naar SubSail 2008!
Groeten,
Joris
Laatst bewerkt: