Mooi! Dan zullen we maar gelijk beginnen! [emoji16]
Aangezien Pieter in zn eerste post aangaf geen foto's van de verpakking meer te hebben heb ik die maar even gemaakt.
Even in elkaar. Ik ben zeer tevreden over de passing van dr vleugelbuis (alu) en de vleugels. Ook de staart zit top voor zover ik nu kan zien.
De Epoxy motorkap is goed gesopt, stevig en echt heel netjes gespoten!
Alle vakjes netjes gelijk over de rand gespoten. Das een kunst!
Welbekende nose-art:
Vleugelwortel:
Romp binnenzijde naar voren gezien:
En naar achter:
Motorschot:
En de accessoires, waaronder een centretank en twee bommen;
Ik ben er erg blij! Zeer nette kist, heel compleet met alle kleindelen, verlichting, retracts en bommen, goed en licht gebouwd, super passing van de delen!
Enige minpunten zijn in mijn opzicht:
bijgeleverde retracts hebben speling in de down positie. (Up is ok) maar daar kan ik nog wel iets mee denk ik.
Electrische gears is toch iets wat ik even laat varen omdat dit 85 graden retracts zijn en ik het wel zie zitten, buiten de speling om zijn t prima poten en retracts! [emoji106]
Cockpitkap zit vast met twee M3 inbusbouten. Beetje onhandig en overkill.
Ga ik veranderen voor magneten en de lelijke gaten in de romp dichten met cover:
Voor de rest echt niets te klagen, je kunt zelfs zien welke piloot er in zit als je inverted voorbij komt :rolling:
Nu nog wat shoppen voor kleine dingetjes zoals o.a. scharnieren ( ik hou niet van de bijgeleverde CA scharnieren) een propnut, nieuw 6V accu'tje enz enz...
Ik hoop er af en aan wat aan te doen deze winter/voorjaar, ik heb nl nog een lopend project (L-39 Albatros) die eerst af moet.
Daarna gaat de Thunderbolt op de bouwtafel