Opdrukker Polleke

Blijf het knap vinden Paul. In zo een korte tijd zoiets neerzetten, chapeau. Het model zit er erg mooi in. Schuren geeft bij dit bootje veel voldoening, weet ik zeker;) Ik vermoed de volgende update volgende week, mogelijk al de plamuur erop? Mieke blijft je natuurlijk wel een beetje porren:p

Groet
Sjoerd

Opdrukker Polleke.

Dank je Stefan en Sjoerd.

Sjoerd, gaat echt niet lukken hoor. We hebben meer verplichtingen volgens Moeder Overste. Maar straks eerst goed schuren en daar na gaan we de stootranden er om zetten. Dan eerst aan de binnenkant in de Epoxy, en dan aan de buiten kant. En dan.... misschien plamuur.... maar ik betwijfel het.

We zullen het gaan beleven.

Tot zover.

ziet er goed uit!! veel schuurwerk heb je er niet aan zo op het gezicht!
je kat/poes kijkt wel altijd in de camera! :D ze wild graag model worden denk ik ;)

Opdrukker Polleke.

Nou Brecht, wordt echt wel even schuren hoor, maar plamuur???

Dit is trouwens een poes Brecht. Is de kleinste van de 2, maar stront eigenwijs, en ja het wil fotomodel worden.

Opdrukker Polleke.

Gaat vast helemaal goed komen Koen.

Vandaag hebben we ons Polleke de grote schuurbeurt gegeven.

Uploaded with ImageShack.us

Op een paar kleine neuzeltjes na is ze super glad. Maar daar hebben we ook plamuur voor. Dus nog niet even gaan neuzelen.

Inmiddels ook al even begonnen met het in-schuren van de stootrand.
We moeten straks op haar kontje een vlak deel krijgen van ongeveer 4 a 5 mm. Dit wordt straks de breedte van de stootrand.

Tot zover maar weer.

Keurig rompje Paul:thumbsup:

Je bouwd ook wel lekker door, laatste keer dat ik haar in het echt
zag waren het alleen nog maar spanten.

Jan

Ik zie het al voor me "Paul, kom nu naar bed en laat die boot met rust" terwijl Paul nog mijmerend naar deze fraaie romp aan het staren is... ;)

Jammer Henk maar dat zeg ik niet:nooo: Kan ik lekker breed in bed liggen. Moet Paul maar zien of hij nog een plekje kan krijgen in bed.:lol:

geweldig rompje Paul en Mieke!! ik verheug mij al op die ene vaardag waar jullie ook naar toe komen!
Jammer Henk maar dat zeg ik niet:nooo: Kan ik lekker breed in bed liggen. Moet Paul maar zien of hij nog een plekje kan krijgen in bed.:lol:

tja, en ze zeggen dat vrouwen de "onder beoordeelde" zijn;)

Paul, ik had het in drachten over een ''koperlak spray'' waarmee je houtwerk (met eventuele papierwerk erop) waterafstotend kan maken.

Heb even (ik was er immers toch mee bezig) een fototje van gemaakt,
geen idee of deze nog bestaat maar je kan er in een winkel wat ook koperen dingen (plaatwerk) verkoopt meestal wel eentje krijgen.

Dit is 2105 clear lacquer van Nikolas

Joris

Opdrukker Polleke.

Joris bedankt, zal het onthouden.

Maar heren, slaap nog steeds heerlijk. En Diede, Mieke heeft geen zweep hoor.

Heren, toch even wat gedaan.
70% van de stootrand zit er inmiddels omheen.

En ook de contouren van het dek en de kajuit beginnen zichtbaar te worden.

Tot zover maar weer.

Back