Opdrukker Polleke

Die mooi gelukte nageltjes... Super gaaf geworden, Paul! Ik kijk er vol bewondering naar...
Die grote schaal werkt goed voor het detailleren, blijkt nu maar weer eens.
Enige puntje: Ze glanst me nog iets te veel... Die glans moet Mieke er maar even vakkundig af varen.;)

schitterend Paul, ik ben weer verbaasd over je creativiteit.
Heel mooi scheepje.
en inderdaad die dame op de achtergrond heeft een paar beste stootwillen.

Je hebt wel een vaste hand en een scherp oog paul :yes:, om al die klinknagels zo regelmatig op een lijn te krijgen en ook nog het geduld van een monnik :thumbsup:

Opdrukker Polleke.

@René, Paul die woont dichtbij Staphorst
:D

Piet, Eelde - Staphorst is wel even 77 km. Volgens Mieke moet je het maar eens gaan kruipen.

Dank je Rene, ik hoop dat ik het op jou leeftijd ook nog kan.

Heren, toch even wat gedaan.

De wijnrode rand zit er op. Maar het ziet er niet uit. Ik heb mezelf weer laten verlijden om het even met de kwast te doen. Maar rood is gewoon een Kl.... verf. Zit in de pigmenten. Dus we gaan weer schuren met nat 600 en de heleboel afplakken en spuiten.

Helaas pindakaas, het ziet er voor geen meter uit. Nu maar hopen dat we de klinknagels niet weg schuren.

Tot zover.

hallo paul

kut nederlands toetsen bord weer om op te werken
je moet onder het rood eerst een rode primer zetten
op ford doen ze dat ook altijd voor er een rode of blauwe kleur gespoten word
en eventueel een tint donkerder dan de kleur die je wil hebben
hoe het werkt geen idee maar bij de zinnia heb ik dit ook gedaan bij de brandstof tonnen met de heli brandstof

gr raf

Oprukker Polleke.

Ja inderdaad Raf, was ook beter geweest. Rood blijft gewoon een K.. kleur. Maar goed de grondlaag hebben we nu. Straks nog schuren en afplakken.

Maar wat is er mis met een Nederlands toetsenbord? Er staat toch een K op van K....

hallo

jullie letters staan verkeerd op dat toetsenbord
dit is bij ons een
w (Z)
; (M)
q (A)
wij hebben dus een azerty bord en jullie een qwerty en das dus niet makkelijk typen
en zo staan er nog wel een paar verkeerd om
en dan krijg je dit
en wo staan er nog zel een paar verkeerd o;
dus ik moet veel terug hertypen
gr raf

Raf.

Ik type gewoon met 2 vingers, en heb nergens last van.

Moet je een beetje oefenen, eerst met 1 vinger. Gaat vast wel lukken.

Raf, moet je het eens met een deens of zweeds toetsenbord proberen. (om maar even dichtbij huis te blijven)
Of leren blind typen.

hallo

waarom grijs onder rood?????
als dat zo goed zou zijn zouden ze op de fabriek niet de moeite nemen om verschillende grond lakken te gebruiken
zo zou ook motip alleen maar grijze grond verf hebben en ze hebben dus ook rode gemaakt
en witte hebben ze ook nog
motip_primer_spray_2.jpg

gr raf

Jan van Eyck... die wist het al... kwam die niet uit Vlaanderen?...

Het heeft te maken met licht... dat door de lak heen gaat en via de ondergrond weer terugkaatst.
Het rood wordt brilianter en egaler met een grijze achtergrond... niet met een rode primer...

Ik heb gesproken :teacher:

Ik zou de onderlaag eerst (donker) roze maken.
Moet je eens kijken hoe dat dekt.

Zelfde met blauw. Maak het eerst maar lichtblauw en het dekt in ene keer.

Opdrukker Polleke.

Ja inderdaad, en geweldige kleur.

Maar het is gelukt heren. Ik heb haar vanmorgen gespoten, en is inmiddels stof droog.

En, schitterend, mooi egaal en super gedekt.

Jaja die foto komt echt wel hoor.

Back