o way dat Pascal je heeft verteld dat Marderbanden zo onder een on-road passen, zonder verdere aanpassingen!
ik zei dat hij zei dat het mogelijk was om offroad banden er op te zetten, maar daarna reageerde hij niet meer :roll:
maja. auto verkopen en dan nieuwe marder kopen
en over de verkoper. hij loopt nu op advertenties te reageren met mijn mail op marktplaats, kinderachtigheid ten top ( ja ik weet dat vrienden van mij ook van kloten houden en soms zo dom zijn mijn achternaam verkeerd te schrijven, maar zo dom zijn dat ze gwoon een andere naam neerzetten zijn ze nou ook weer niet :roll: )
Wat me nog het meeste stoort is dat je hier loopt te jammeren ipv het als een volwassen iemand (voor de wet ben je dat helaas nog niet) het probeert te regelen met de verkoper (alhoewel er weinig te regelen valt).
beter 16 jaar en gedragen als ouder, dan rond de 30 jaar en gedragen als een kleuter ( maar laten we het maar niet over de verkoper hebben )
Hahaha, wat een lachertje zeg... je niet goed laten informeren (of zelf goed rondkijken), iets kopen wat je niet wilt hebben en vervolgens klagen omdat er wat kapot gaat (wat zomaar je eigen fout zou kunnen zijn)...
zie niet in hoe het mijn fout kan zijn omdat ik minder als een half uur gereden heb op stuk asvalt achter de school. en aangezien het mijn eerste fg was ga ik niet lopen rondscheuren en dat ding meteen naar de klote helpen :roll:
No way dat Pascal je heeft verteld dat Marderbanden zo onder een on-road passen, zonder verdere aanpassingen! MCD racing maakt wel een soort van rally banden, maar deze zijn niet groter dan de banden van een toerwagen, zie www. mcdracing.com
dank voor link, zal ff kijken

misschien dat je met die banden wel over gras kan rijden, anders maar auto verkopen, en marder halen (nieuw)
:arrow: misschien kan t handig zijn topic dicht te doen, voorkomt verdere discussie, vanmiddag bellen naar instantie die advies geeft en dan zien wat er eventueel uit voort vloeit... (ga iedergeval proberen of ze hem van marktplaats kunnen weren :| )