oproep aan gebruikers van Langevelderslag

Het lijkt stil maar dat is het niet. Ambtelijke molens draaien nu een maal langzaam. Omdat onderhandelingen met het Hoogheemraadschap op niets uitlopen wordt nu getracht om via de Provincie een ingang te vinden.
Dat is niet één twee drie geregeld. Wanneer er nu gevlogen wordt en er overtredingen worden geconstateerd brengt dit het risico met zich meer dat de zaak definitief op slot gaat en daar is iedereen de dupe van, ook zeil -, en schermvliegers. Ik begrijp de frustratie die bij mij ook hoog oploopt maar het is niet anders. Groeten, Maarten

Het zal mij benieuwen of modelvliegers überhaupt ooit nog officieel op het duin gebroederlijk samen met de zeil -, en of schermvliegers mogen vliegen. Mijn gezond verstand zegt dat de kans wel erg klein is.
Omdat ik zelf naast modelvlieger ook schermvlieger ben kijk ik misschien anders naar deze zaak.
De schermvliegers zullen het toejuichen dat de modelvliegers het kleine startplekje niet meer mogen bevolken.
Dus voor mij is het duidelijk, Langevelderslag heb ik van mijn lijst geschrapt.

Johannes

Lekker gaan vliegen zou ik zeggen.

NEEEEEEEEE, niet doen, dat kan nu net de doodsteek zijn.

Alhoewel ik totaal niet in de buurt woon of enig belang heb hierin keur ik dat niet goed. Daarmee kun je de gehele zaak schade toebrengen.

Bert, sorry, maar dit is volgens mij de eerste keer dat ik het niet met jou eens ben en zelfs boos ben op jou vanwege deze uitspraak.

Ik verneem uit doorgaans welingelichte bron dat het nieuwe info-bord vandaag op Langevelderslag geplaatst is. Ik neem aan dat dat betekent dat de stek nu ook officiëel voor modelvliegers open is... maar wel eerst even dat bord lezen hè...

Back