:roll: mmmm, ik heb de flaps aan het werk, maar ik kan helaas geen mooie detail foto's maken met mijn gsm. en ik heb ook niet een ander ditigaal cameraatje die dat kan. helaas... maar! het werkt. met 2 servo's de 4 flap stukken aangestuurd
en je ziet er niks van. vergelijk het met de aansturing van de rolroeren van de trainerkistjes met de servo in het midden. slechte foto:
ondertussen ook nog wat gedaan met de overgang vleugel - middenromp:
dit blauwe foam overtrek ik vervolgens (na volledige goede vorm geschuurd te hebben) met mat en epoxy en dan plamuren + schuren. Dit schuim laat ik er onderzitten voor oa. de stevigheid en voor het gemak.
Motorkapje:
ik had eerst uit triplex de vormen gezaagd en samengelijmd (haaks ;-) ) om vervolgens op te vullen met blauw foam. beetje troep maken:
En dan krijg je in ruwe vorm dit eruit.
op dit moment loopt het lekker en zet ik hem af en toe volledig in elkaar om te smullen!
roost:
roost:

ondertussen ook nog wat gedaan met de overgang vleugel - middenromp:

dit blauwe foam overtrek ik vervolgens (na volledige goede vorm geschuurd te hebben) met mat en epoxy en dan plamuren + schuren. Dit schuim laat ik er onderzitten voor oa. de stevigheid en voor het gemak.
Motorkapje:

ik had eerst uit triplex de vormen gezaagd en samengelijmd (haaks ;-) ) om vervolgens op te vullen met blauw foam. beetje troep maken:

En dan krijg je in ruwe vorm dit eruit.
op dit moment loopt het lekker en zet ik hem af en toe volledig in elkaar om te smullen!