Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
paul bedankt en ben blij deel van jullie wereldje te behoorenPaul Tupker zei:Ik weet eigenlijk zeker dat, wanneer je bij een club langs gaat, daar zeker een ervaren modelbouwer bereid zal zijn om je de beginselen van het bekleden met folie voor te doen en te leren. Het is, zoals je door anderen in dit topic al is verteld, een handigheidje dat je snel kan aanleren, zeker als het je eerst gedemonstreerd wordt. En dat idee van "de heetste stand van je folieijzer"is niet juist, dit hangt van het merk en type folie af en zal je zonodig met proefstukjes moeten aanleren, een kwestie van ervaring opdoen dus. Hieruit kan je dus ook opmaken dat je een strijkijzer (liefst een speciaal folieijzer, lichter en compacter in gebruik dan een gewoon strijkijzer en gewoon verkrijgbaar bij de modelbouwzaken) nodig hebt met een regelbare temperatuurinstelling. En, jou situatie en interesses gelezen hebbende, denk ik dat een houtbouwmodel het meest in aanmerking komt. Niet goedkoper als het geen ARTF ( Almost Ready To Fly ) model betreft, maar wel meer voldoening gevend. En, als je kan bouwen, kan je ook repareren, zeker met ondersteuning van ervaren modelbouwers. Daarom, en ook om het vliegen met zo min mogelijk brokken te leren, beveel ook ik je het contact opnemen met een club ten zeerste aan. Zij kunnen je ook verder adviseren over het aan te schaffen model, radioapparatuur en verdere uitrusting! Ik wens je veel succes en welkom in het midden van ons modelvliegerswereldje.
Als je nog voor de spectra ga raad ik je wel aan er een klapprop op te zetten. dat is een prop die dicht klap als de motor uit is.
Dus minder weerstand en kans bij het landen dat de prop kapot gaat is er ook niet meer.
Koop ook een regelaar zodat je de motor kan regelen.
Dit zeg ik omdat er een vaste prop bijzit en een schakelaar maar daar heb je niets aan.
Hoe lang het motortje blijf leven weet ik niet die is helaas ook niet de beste kwaliteit.
Dit zijn de enige nadelen ik had ook liever dat ze deze artikelen er niet bij hadden gedaan en het model goedkoper hadden gemaakt maar het is helaas niet zo.
ik moet het jamer genoeg voor jou met bertus eens zijn je komt het internet niet op zonder een computer
jo johan ik weet niet of je het weet maar dan heb je ook een computer alleen in een ander jasje want een computer is niets meer dan een moederboard en processor en meschien wat werk geheugen alle andere dingen zijn gewoon randapp en een satelliet ontvanger metJ o h a n zei:ik moet het jamer genoeg voor jou met bertus eens zijn je komt het internet niet op zonder een computer
In welke tijd leven jullie?
Niet op internet zonder computer?
Heb dit bericht net ingetypt op mijn Dreambox 7000s
dit is géén computer, echter een satelliet ontvanger met
internet aansluiting..
Vroeger, ja toen had je een computer nodig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Johan
K'weet het volledig off topic, maar wilde jullie even wijzen
op de moderne tijd.....
:twisted: