P-40E Warhawk (verkocht)

Dank jullie voor de steun.

Het ziet er zeker veelbelovend uit alleen jammer dat het wat te langzaam gaat naar mijn zin.
Maar dat heb ik aan mezelf te danken door de andere projekten maar die lopen dus wel lekker door.

Binnenkort weer eens tijd vrij maken voor deze P-40.

Was ik ook al tegen gekomen en ook andere opties maar allen niet echt bruikbaar geweest in de P-40 :(

Vandaar mijn eigen "oplossing"

Geloof het of niet maar de P-40 is weer eens OP de bouwtafel beland :banana:

2007 moet toch eens het jaar worden dat ie vliegt en/of crasht :wink:

De rolroer servo`s geplaatst:
p40-80.jpg

En de canopy servo gemonteerd:
p40-81.jpg

Heej mooi model heb je daar Berto! Succes met bouwen, zo te zien ben je er al bijna. En niet crashen hè, daar voor heb je al veel te veel schaaldetails toegevoegd!

Dank je,
En er bijna zijn???? het einde is in zicht maar de afstand is nog vrij lang..........

Maar we zijn weer op de goede weg :yes:
En dat crashen is met dit model niet echt de bedoeling, van deze zou ik het wel zonde vinden :cry:

jaaa, eindelijk weer een beetje voortgang :D
vind de p-40 een steeds mooier toestel worden, waarom weet ik niet...

en weet je berto, als je gewoon 1 voor 1 je projecten afwerkt in plaats van 7 door elkaar, dan duren ze ook niet zo lang :wink:

Dat is iets wat ik nooit zal leren (en nu dus ook niet ;-) )

Maar ben wel van plan om hem binnen afzienbare tijd vliegend te krijgen :roll:

Zo vandaag de vleugel even mee naar het werk en eens kijken of ik die in de spuitplamuur kan krijgen :D

De vleugel is geheel gespoten en heb vanmiddag ook al weer wat weggeschuurd (lijkt bijna zinloos, eerst erop spuiten en dan bijna alles er weer af schuren :? ).

Geen foto`s daar die nog op m`n werk ligt ;-)

Misschien komend weekend weer een update :-)

ziet er leuk uit die schuivende cockpit. denk je dat hij ook dicht blijft zitten tijdens het vliegen? of doe je hem dan nog wel ff borgen? maw hoe borg je hem?

Ha Berto,

Dat ziet er super uit zeg!
Wat moeite EXTRA, en je maakt het verschil

Voorheen zeiden we een FOTO zegt meer dan duizend woorden,
nu wordt het een FILMPJE zegt meer dan 1000 foto's :wink:

Heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt

P.S. wat kost zo'n filmpje op DVD van je eigen kist?

Ralf

Christiaan Vis zei:
ziet er leuk uit die schuivende cockpit. denk je dat hij ook dicht blijft zitten tijdens het vliegen? of doe je hem dan nog wel ff borgen? maw hoe borg je hem?
Dank je, deze blijft zeker wel dicht zitten tijdens het vliegen daar ben ik niet bang voor.

Bar zei:
wordt ie helemaal schaal Berto? dus ook panellines en klinknagels?
Nee, hij wordt niet helemaal schaal, waarschijnlijk wel panellines maar geen klinknagels etc.

strutter zei:
Dat ziet er super uit zeg!
Wat moeite EXTRA, en je maakt het verschil

Voorheen zeiden we een FOTO zegt meer dan duizend woorden,
nu wordt het een FILMPJE zegt meer dan 1000 foto's

Heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt
Dank je, dat "wat moeite" is wel "heel veel" moeite geworden maar het gaat nu de goede kant op. en ja filmpjes zeggen tegenwoordig steeds meer en het is ook leuk om het zien te functioneren.
Wat betreft het eindresultaat ben ik ook benieuwd, ookk wat betreft de striping.

ik ben al heel veel aan het zoeken geweest naar een mooie niet veel geziene striping, maar veelal kom je toch op de "standaard" stripings uit.

Nog ff zoeken dus.

strutter zei:
P.S. wat kost zo'n filmpje op DVD van je eigen kist?
De kosten voor een filmpje van je eigen kist zullen liggen rond de 15 tot 20 euro.
Je hebt hierover een PB ontvangen.

Tja, Jan via de "gewone" zoeksites kom je alleen die kisten tegen met dat "standaard" schema, zo ver was ik ook al ;-)

Zoek maar eens iets anders wat nog echt vliegt dat valt niet mee (en nee die rozige wordt het echt niet :nooo:)

Back