H
hezik
Guest
Daar ging het mij inderdaad even om.. vandaag kan ik het aannemen, maar doorgaans niet, of het dan zinvol zou zijn om de buren het geld te geven en een briefje op de deur te prikken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CP811221217HK Hong Kong Netherlands In transit. 13-May-2009
hezik zei:Feestje in huize Hezik?
Da's ook niet altijd. Ik laat de pakketjes wel altijd naar kantoor sturen want tussen 07:00 en 18:00 is daar altijd wel iemand. 8) Sinds ik ook de bedrijfsnaam vermeld, krijg ik gewoon een acceptgiro en die moet ik binnen 14 dagen betalen. In een enkel geval zat er wel een oranje sticker op de doos maar kwam de acceptgiro een paar dagen later per post er achteraan.Nee, je moet direct betalen bij bezorging dus dat doen ze niet bij de buren. Misschien als je het geld klaarlegt (maar hoeveel???) en een papier ophangt dat het bij de buren kan.......
Da's wel een voordeel van eigen baas zijn. Al het personeel heeft bij/van mij instructies gehad pakketjes bestemd voor mij altijd aan te nemen. Er is een potje met contanten voor het geval dat er toch een keer cash betaald moet worden. En mochten ze dat niet zo snel meer kunnen herinneren dan moeten ze zelf even lappen, krijgen ze weer terug zodra ik op kantoor ben.Dat mag helaas niet (van werkgever)
Pending customs inspection staat er bij.
Hoe lang duurt het ongeveer totdat er in transit komt te staan ?
Of is dit niet te zeggen ?
ook besteld bij hobbycity ?
Ja, voor 252 dollar inclusief verzenden. Pakket van bijna 2kg. Waarde die erop staat is 70%.