morgen nog even de aluminium strips onder de transport slee voor het schip schroeven en van het weekend lekker modellen bekijken.
misschien tot dan.
misschien tot dan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb je bericht beantwoord is het niet aangekomen? voor mij is het 50 km en ik sta er zelf 2 dagen dus de kosten vallen mee als ik niet teveel spulletjes aanschaf dan, meestal koop ik nog wel wat materiaal of gereedschap.Ik heb je nog een prive bericht gestuurd Erwin. In ieder gevel wens ik je veel plezier op de beurs. Ik ga niet vanwege het ingekrompen karakter en mijn ingekrompen beurs maar het zal vast mooi worden.
Groeten, Kees
hij is verstuurt kees het was weer leuk in Goes 2 mooie dagen gehad.Hoi Erwin. Ik heb geen reactie terug kunnen vinden helaas. Groeten, Kees
hoi Klaas , mijn eerste projecten wilde ik ook snel bouwen een schip per jaar ongeveer.Knap hoor! Dat doe ik je niet na Erwin. Een gat in die Euro boren zou nog wel lukken. Alle respect dat je zo mooi in detail bouwt. Mij lukt dat niet omdat ik veel te gauw resultaat wil zien. Wordt een prachtig schip. Gr. Klaas.
ja daar heb je helemaal gelijk in Kees , ik heb weleens een kijker gemaakt voor een S- boot die niet klopte achter af en daarna toch opnieuw heb gemaakt omdat ik me telkens er aan stoorde .Bij twijfel.... Doen! Ga je alleen maar spijt van krijgen. En iedereen die weet wat dit voor dingen zijn zal ze missen. Maar ik heb makkelijk praten natuurlijk.