de snelheid van bouwen is misschien nog niet zoals je zou wensen, maar de kwaliteit van wat je laat zien is zeker dik in orde.
vgr Marc
Dank je Marc , morgen ga ik er weer verder de gehele dag geen therapy dus ik kan me uitleven !!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de snelheid van bouwen is misschien nog niet zoals je zou wensen, maar de kwaliteit van wat je laat zien is zeker dik in orde.
vgr Marc
Dank je Sjoerd , het valt wel een beetje tegen allemaal maar je kan niet meer dan je best doen toch !Tja, je hebt zo van die klusjes...... Maar ziet er geweldig uit Erwin.
dan maar wat langer prullen om het goed te krijgen.
Het resultaat mag er wezen, en of het langer duurdt hoef je je geen zorgen over te maken.
Je bouwt in mijn ogen zeer snel![]()
rap of traag, tis het resultaat dat telt,
en ik kan u verzekeren, tis verdomme meer dan geslaagd,
grt ronny
Verbouwen , niet zo erg, en niet thuis. De oudste dochter is gaan samenwonen maar er was, en er is nog een beetje werk aan hun stulpje.En jij ! aan het verbouwen thuis ?
we wachten in spanning af![]()
De opzet is om dit gelijktijdig uit te voeren.
Het gaat een volledig houten beplanking worden , zal dus met 2 plankjes per bouw moment nog tijd overhebben om de stuurhut van de zeehond te werken.