Haha!
Grappig. Mooi dat op deze manier ontwerpen zo makkelijk de wereld over gaan. Misschien toch eerst maar eens bouwen, voordat een Fin me de loef af steekt.... Of nog erger, dat het ding niet werkt...
Maar eh in Surfplan krijg ik geen mooie stuurlijnen voor elkaar als ik de 'bridel' in één van de presets op 'paraglider' zet. Ik kan een vierde rij lijnen gebuiken op 100 % (D-lijnen) Maar die zijn dan weer hetzelfde als de A- B- en C-lijnen.
Ik zat te denken de remlijnen los uit te tekenen met als preset 'qud line kite' en dan de afstand van de remlijnen ook op 20 cm zetten... als dat ken...
Of is er een mooiere oplossing?
Ik zit nu achter een antieke pc bij mijn ouders en kan niet even Surfplan opstarten...
Tips zijn welkom.
Papier is geknipt. Nu overzetten op stof.
Parachute stof boven dek, Spinaker ribben en een hybride onderdek.
p.s., FX60-126? Dan vertelt Google mij dat het voor een ASW-20 zwever is. Hmm ben benieuwd!
Dit dus en dan ook verdikken naar 18% ofzo? Is eigenlijk het tegenovergestelde van MH93, geen reflex, maar welving.. Is dat niet super onstabiel? Dan ga ik mijn Competition Quadrifoil ook nog eens serieus testen...
Aan de andere kant; is dit niet wat je krijgt als je bij MH93 de remlijnen iets aantrekt?