Action man komt morgen binnen 
vanavond de Pansh eens getest op float.
ik heb een houten balkje van 10x10mm genomen, circa 10cm lang.
Daarin 2 ogen waar de tooming aan vast komt.
De remlijnen deden niet mee.
aan het houtje heb ik een gewicht gehangen, stuk brons van 500 gram.
aangezien het vanavond windstil is moet ik het scherm behoorlijk wat snelheid geven om op te komen, rennen dus.
Ik heb 2 redelijke pogingen gehad, het gewicht vasthoudend gaan rennen totdat het scherm op komt, op dat moment voel ik iets van lift en laat het gewicht los.
2x vloog het scherm mooi naar beneden, welliswaar met een bocht maar het vloog.
vluchtweg was circa 2 a 3 meter.
Inmiddels heb ik aan 1 kant de toming al gesplitst naar losse A,B en C lijnen, zodat ik de AOA kan aanpassen.
Ik heb het gevoel dat 2kg wat veel zal zijn... ik maak de parapente flyer gewoon naar eigen idee, waarbij ik het gewicht max 1 kg wil houden, gewicht toevoegen kan altijd nog.
keep you posted
btw, ik heb geen verstand van brushless en propellors..... wat is aan te raden ?

vanavond de Pansh eens getest op float.
ik heb een houten balkje van 10x10mm genomen, circa 10cm lang.
Daarin 2 ogen waar de tooming aan vast komt.
De remlijnen deden niet mee.
aan het houtje heb ik een gewicht gehangen, stuk brons van 500 gram.
aangezien het vanavond windstil is moet ik het scherm behoorlijk wat snelheid geven om op te komen, rennen dus.
Ik heb 2 redelijke pogingen gehad, het gewicht vasthoudend gaan rennen totdat het scherm op komt, op dat moment voel ik iets van lift en laat het gewicht los.
2x vloog het scherm mooi naar beneden, welliswaar met een bocht maar het vloog.
vluchtweg was circa 2 a 3 meter.
Inmiddels heb ik aan 1 kant de toming al gesplitst naar losse A,B en C lijnen, zodat ik de AOA kan aanpassen.
Ik heb het gevoel dat 2kg wat veel zal zijn... ik maak de parapente flyer gewoon naar eigen idee, waarbij ik het gewicht max 1 kg wil houden, gewicht toevoegen kan altijd nog.
keep you posted
btw, ik heb geen verstand van brushless en propellors..... wat is aan te raden ?