Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
waarom zijn de grijze kleuren het zelfde
Wat hadden jullie dan voor verf gebruikt?
ID als je acryl verf gebruikt dan komt de kleur anders over, dat had ik ook bij mijn
depron F-16 gedaan maar dan had ik eerst 8 verschillende proefstrookjes gemaakt en appart in potjes gedaan.
![]()
Hans.
Nog een waarschuwing voor zover jullie het nog niet weten; laat de antenne van je ontvanger NIET langs de romp lopen; de afstand tot de regelaar die in de romp zit is dan te klein en zorgt voor verstoring op je radio ontvangst. Dat leidde bij mij tot een crash, omdat de draad van de ontvanger (die voorin de cockpit ligt) langs de romp wapperde tijdens het vliegen.
Kijk, daar komt weer het voordeel van 2.4 GHz om de hoek kijken.
Zoals je op de foto kunt zien lopen de power kabels gewoon over de antenne van de AR 6100 ontvanger. Nu weet ik dat Jeroen ook een 2.4 GHz installatie heeft, dus die kan gewoon inbouwen, Marcel moet oppassen of een DX6i aanschaffen...
Kijk, daar komt weer het voordeel van 2.4 GHz om de hoek kijken.
Zoals je op de foto kunt zien lopen de power kabels gewoon over de antenne van de AR 6100 ontvanger. Nu weet ik dat Jeroen ook een 2.4 GHz installatie heeft, dus die kan gewoon inbouwen, Marcel moet oppassen of een DX6i aanschaffen...
![]()